Сучасні підходи до організації трудового виховання
Великий педагог В.О.Сухомлинський писав, що праця стає великим вихователем, коли вона входить у духовне життя наших вихованців, дає радість дружби і товариства, розвиває допитливість і допитливість, народжує хвилюючу радість подолання труднощів, відкриває все нову і нову красу в навколишній світ. Так педагоги ЗДО №7 «Козачок» Дзюбенко Н.М. та Череп О.М. намагаються через працю розкривати багатство людських відносин, природні задатки і схильності своїх вихованців.
Трудове виховання дітей дошкільного віку передбачає привчання їх до самообслуговування, елементарних трудових дій, ручної і господарської праці. Навіть найпростіший результат трудових зусиль дитини (вимитий посуд, прибрана кімната тощо) сприяє самоусвідомленню дитини, вселяє їй впевненість у собі, прагнення випробувати себе у нових видах діяльності.
|