Як Матроскін вирішив стати фермером!
З перших днів від народження дитини батьки виношують сподівання, що вона виросте гармонійною особистістю, успішним спеціалістом, продовжить їх справу чи реалізує здібності і вміння у самостійно обраній сфері діяльності. Намагаючись виховати її цілеспрямованою, працелюбною, здатною долати труднощі на шляху до мети, вони покладають сподівання і на досвід дошкільних установ.Так в закладі дошкільної освіти №7 «Козачок» в рамках загальносадового проекту «Ким я стану?” вихователями групи «Веселка» Родич С.І. та Аністратенко Н.О. проведено захід під назвою «Як Матроскін вирішив стати фермером!».
Метою даного заходу було - забезпечення вирішення таких завдань:
1. Формування мотивації (потреб, інтересу, почуття обов'язку і відповідальності), позитивно-емоційного ціннісного ставлення до праці, як до форми буття і способу самореалізації людини.
2. Формування системи знань, необхідних для трудової діяльності, вибору професії, соціального, професійного і життєвого самовизначення.
3. Формування досвіду суспільно- корисної виробничої діяльності, вміння використовувати теоретичні знання на практиці, здатності до творчості.
|