Методичне об’єднання вчителів-логопедів
Сучасна освіта вимагає від вчителя-логопеда не тільки майстерності та вдосконалення методики роботи, але й особистісно-зорієнтованого підходу до навчально-корекційного процесу у розвитку мовлення дошкільників.Постійний пошук педагогом нових методів та прийомів роботи дозволяє вдосконалити пізнавальну діяльність дітей, а використання нетрадиційних методів та прийомів залучає дітей з порушеннями мовлення до активної особистої участі у формуванні правильної звуковимови, корекції та розвитку зв’язного мовлення.
22 листопада 2018 року на базі закладу дошкільної освіти №8 «Світлячок» відбулося засідання методичного об’єднання вчителів-логопедів на тему: « Використання мнемотехніки в корекційній роботі вчителя-логопеда дошкільного закладу». Вчитель-логопед Ладожинська Л.К. підготувала та провела з дітьми цікаве заняття, на якому були використані: інтерактивна дошка, казкові герої, декорації осіннього лісу і музичний супровід. Логопед на занятті розвивала у дітей мовленнєву компетентність, мислення, пам’ять, увагу та творчу уяву. За допомогою чистомовок, мнемотаблиць виховувала любов до рідної мови, природи та краси навколишнього світу.Учасники засідання прослухали та обговорили доповідь про використання мнемотехніки в корекційній роботі вчителя-логопеда, а також поділилися своїм досвідом роботи з даного питання.
Фахівці ІРЦ
|