Субота, 23.11.2024, 03:08
Вітаємо Вас, Гість
Меню сайту
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Статистика

Онлайн всього: 9
Гостей: 9
Користувачів: 0

Главная » 2018 » Листопад » 26 » Організація інклюзивного навчання  в закладах загальної середньої освіти
15:15
Організація інклюзивного навчання  в закладах загальної середньої освіти

Організація інклюзивного навчання  в закладах загальної середньої освіти

Інклюзивне навчання в системі загальної освіти є однією з форм організації навчально-виховного процесу і впроваджується  для забезпечення права дітей на здобуття освіти з урахуванням індивідуальних здібностей та стану здоров’я. 
     Навчання дітей з особливими освітніми потребами є актуальною проблемою сьогодення, особлива складність якої полягає в тому, що вона стосується сумісних галузей: педагогіки, психології та дефектології, а відтак і двох систем шкіл - масової  та спеціальної.
    Учитель загальноосвітньої школи, який працює з дітьми з особливими освітніми потребами, повинен бути готовим не тільки до професійно-педагогічної діяльності зі звичайними учнями, але й до корекційно-розвиткової  роботи з дітьми, що мають психофізичні особливості.
      Педагогічні працівники, які працюють в умовах інклюзії постійно підвищують свій професійний рівень, що дає можливість надавати якісну освіту дітям з особливими освітніми потребами  різних нозологій.                    23 листопада 2018 року на базі  інклюзивно-ресурсного центру Знам’янського відділу освіти відбулося засідання круглого столу за участю вчителів, які надають освітні послуги  дітям з особливими освітніми потребами за інклюзивною формою навчання на тему: «Організація інклюзивного навчання з учнями різних нозологій в умовах загальноосвітньої школи».
     Обговорювалися  питання надання корекційно-розвиткових послуг дітям  з  затримкою психічного  та порушеннями  інтелектуального розвитку.   
       Учасники круглого столу заслухали директора  інклюзивно-ресурсного центру Мельник  Л.А.,яка розповіла про особливості проведення корекційно-розвиткової роботи з дітьми, що мають затримку психічного розвитку та надала рекомендації щодо розвитку у них  мовленнєво-комунікативної,емоційно-вольової та когнітивної сфери.
       Вчитель-логопед  Білоконь Н.В. надала  рекомендації вчителям щодо  організації  корекційно-розвиткової роботи з дітьми, які мають інтелектуальні порушення.
        Вчителі  Шастін Н.Г., Каракаш’ян Н.М., Морозова Н.Л., Герасимчук О.С.,
Чередніченко О.В., Недяк Н.В., Гаріфуліна А.І., Данільченко Л.Б. поділилися досвідом роботи з дітьми даних нозоологій.

Категория: Методичний кабінет | Просмотров: 308 | Добавил: znamosvita | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 0
ComForm">
avatar
Поділитися
Форма входу
Пошук
ЗНО 2022
Протидія булінгу
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
Відео

 


© Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради, 2011-2020р.
При використанні матеріалів сайту посилання на сайт обов'язкове
При наявності авторських претензій до матеріалів сайту - звертайтесь за адресою
Увага! Якщо Ви виявили помилку в будь-якій частині сайту, будь ласка, виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter!
Система Orphus
Сайт створено на платформі Ucoz

Зробити безкоштовний сайт з uCoz