Главная » 2018»Листопад»26 » Організація інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти
15:15
Організація інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти
Організація інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти
Інклюзивне навчання в системі загальної освіти є однією з форм організації навчально-виховного процесу і впроваджується для забезпечення права дітей на здобуття освіти з урахуванням індивідуальних здібностей та стану здоров’я.
Навчання дітей з особливими освітніми потребами є актуальною проблемою сьогодення, особлива складність якої полягає в тому, що вона стосується сумісних галузей: педагогіки, психології та дефектології, а відтак і двох систем шкіл - масової та спеціальної.
Учитель загальноосвітньої школи, який працює з дітьми з особливими освітніми потребами, повинен бути готовим не тільки до професійно-педагогічної діяльності зі звичайними учнями, але й до корекційно-розвиткової роботи з дітьми, що мають психофізичні особливості.
Педагогічні працівники, які працюють в умовах інклюзії постійно підвищують свій професійний рівень, що дає можливість надавати якісну освіту дітям з особливими освітніми потребами різних нозологій. 23 листопада 2018 року на базі інклюзивно-ресурсного центру Знам’янського відділу освіти відбулося засідання круглого столу за участю вчителів, які надають освітні послуги дітям з особливими освітніми потребами за інклюзивною формою навчання на тему: «Організація інклюзивного навчання з учнями різних нозологій в умовах загальноосвітньої школи».
Обговорювалися питання надання корекційно-розвиткових послуг дітям з затримкою психічного та порушеннями інтелектуального розвитку.
Учасники круглого столу заслухали директора інклюзивно-ресурсного центру Мельник Л.А.,яка розповіла про особливості проведення корекційно-розвиткової роботи з дітьми, що мають затримку психічного розвитку та надала рекомендації щодо розвитку у них мовленнєво-комунікативної,емоційно-вольової та когнітивної сфери.
Вчитель-логопед Білоконь Н.В. надала рекомендації вчителям щодо організації корекційно-розвиткової роботи з дітьми, які мають інтелектуальні порушення.
Вчителі Шастін Н.Г., Каракаш’ян Н.М., Морозова Н.Л., Герасимчук О.С.,
Чередніченко О.В., Недяк Н.В., Гаріфуліна А.І., Данільченко Л.Б. поділилися досвідом роботи з дітьми даних нозоологій.