Перед сучасними дітьми постають два найважливіші завдання у сфері власної соціалізації: по-перше, відчувати себе успішними в навчальній діяльності, а по-друге, знайти друзів. Школа має бути таким місцем, де вони зможуть це реалізувати. Але щоб дитина стала успішною і щасливою, навчати її має успішний і щасливий учитель. Саме на формування такої особистості вчителя і спрямовані (не)конференції EdCamp. Вони допомагають позбутися стереотипів, зрозуміти, що вчителі важливі і праця їх - важлива. Родзинкою едкемпів є так званий «ефект довгого хвоста», адже після завершення заходу педагоги продовжують спілкуватися з однодумцями у соцмережах, навчатися один в одного і потім зацікавлювати учнів.
Програма регіональної (не)конференції, що відбулася 01 листопада в м. Київ, була дуже насичена: панельна дискусія «Ідеальна школа: параметри виміру», спеціальна сесія від Державної служби якості освіти, експертні сесії, відкриті уроки та майстер-класи, вчительські сесії. Педагоги навчально-виховного комплексу "Знам`янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-гімназія" Н. Василенко, В. Петренко, попередньо зареєструвавшись, взяли участь у спеціальній події руху ЕdCamp-Ukraine, що проходила в СШ № 148 ім. Івана Багряного. Найбільш насиченою подією було більш як півторагодинне обговорення проекту документа, який описує внутрішню систему забезпечення якості освіти, в ході якого розроблялися індикатори, за якими вимірюватимуться її стандарти.