Сьогодні шкільну бібліотеку розглядають як інформаційний центр навчального закладу, мета якого – забезпечення інформаційних потреб і запитів здобувачів освіти і педагогічних працівників. В закладах загальної середньої освіти нашого міста функціонують шість шкільних бібліотек. Вісім бібліотекарів обслуговують три тисячі сто п’ятдесят чотири учня та триста педагогічних працівників.
Шкільні бібліотекарі сприяють розвитку навчально- виховного процесу,забезпеченню базового рівня освіти, вихованню в учнів відповідальності,національної свідомості,формуванню в них потреб саморозвитку і самовдосконалення. Шкільні бібліотеки здійснюють не тільки бібліотечно- інформаційне обслуговування користувачів допомагаючи їм засвоєнні як програмних так і позапрограмних вимог,у самоосвіті та дозвіллєвій діяльності,а і виховують у здобувачів освіти інформаційну культуру а саме: прагнення до пошуку інформації,свідомого добору джерел.
Шкільна бібліотека завтрашнього дня- це відчинені двері в широкий світ, варто лише переступити поріг, щоб отримати різноманітну інформацію. Головна функція бібліотеки сучасної з зробити інформацію доступною та навчити орієнтуватися в безмежному інформаційному просторі. Навчальний процес неможливий без книжки: підручника, творів художньої літератури,наукових та довідкових видань. Але слід зауважити , що сьогодні ми не можемо уявити сучасну бібліотеку без комп’ютерів,які підключені до мережі Інтернет та мають веб-камери, електронних каталогів, мультимедійних засобів, сканерів …
Тому головним завданням адміністрацій закладів загальної середньої освіти міста має стати забезпечення бібліотек сучасними технічними засобами, що дозволять задовольнити будь-які інформаційні запити користувачів шляхом залучення всіляких інформаційних ресурсів
«Гарна бібліотека є книжковим відображенням Всесвіту»»,- говорив відомий вчений бібліотекознавець М.Рубакін. Завжди буде функціонувати бібліотека тому,що бібліотекар пам’ятає,що відкриваючи перед дитиною двері бібліотеки,він ніби дарує їй Всесвіт. Кожен бібліотекар завжди буде наполегливо працювати щоб за допомогою книги сприяти духовному зростанню дитини, формуванню в неї почуття патріотизму, впливати на розумові здібності підростаючого покоління. Впровадження інтерактивних форм і методів роботи шкільні бібліотекарі прищеплюють дітям любов до книги- постійного джерела знань,надбаних людством протягом віків. Створення естетичного дизайну бібліотек сприяє становленню бібліотеки-як простору до якого хочеться йти і в якому приємно бути. Також це середовище, в якому учні почуваються вмотивованими, потрібними й вислуханими. Тут культивують здоровий спосіб життя і вчать співпраці.