Навчальний семінар
В нашому місті поширена система логопедичної допомоги дітям дошкільного віку. В кожному закладі дошкільної освіти організовано роботу груп для дітей з порушеннями мовлення, де все налаштовано на розвиток мовлення дітей.
Логопедична група - це колективний вплив на дитину з боку вчителя - логопеда, вихователів, музичного керівника, батьків. Успіх корекційно - відновлювальної роботи з дітьми визначається точною, продуманою системою, суть якої полягає в інтеграцію логопедії у навчально-виховну діяльність. Шлях до подолання мовленнєвих у дітей дошкільного віку – це взаємозв’язок, взаємодія вчителя логопеда і вихователя.
Стало традицією на початку навчального року проводити навчальний семінар для вихователів, які працюють з дітьми – логопатами.
28 вересня 2018 року на базі навчально-виховного комплексу «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 3-гімназія» відбувся навчальний семінар для вихователів закладів дошкільної освіти на тему: «Організаційно-педагогічний супровід та взаємодія учасників навчально-виховного процесу щодо корекції мовленнєвого розвитку дошкільників».
Директор інклюзивного – ресурсного центру (ІРЦ) Л .Мельник довела до відома присутніх про відкриття ІРЦ, основним завданням якого є надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами.
Вчитель – логопед ІРЦ Н.Білоконь звернула увагу учасників семінару
на збільшення кількості з розладами спектру аутизму та порушеннями слуху. Наголосила на тому, що всі діти мають право на здобуття якісної освіти і обов’язок педагогів їм це забезпечити.
Вчитель-логопед закладу дошкільної освіти № 5 «Калинонька» І.Лобода підготувала рекомендації для вихователів у формі буклету на тему «Специфіка освітньої діяльності вихователя в логопедичній групі».
Вчитель логопед Н.Демченко розповіла про тісний взаємозв’язок між методистом, вчителем-логопедом, вихователями та батьками дітей в ЗДО № 4 «Ромашка» під час планування корекційно-виховної роботи з дітьми.
Вихователі логопедичної групи С.Василенко та А.Криворучко поділились досвідом роботи з питань особливостей планування освітнього процесу в логопедичній групі.
Про використання казкотерапії під час корекції порушень мовлення у дошкільнят – метод, який використовує казкову форму для інтеграції особистості, розвитку творчих здібностей, удосконалення взаємодії з навколишнім світом, розповіла вчитель-логопед закладу дошкільної освіти №7 «Козачок» В.Філіпова.
Питання впливу дрібної та загальної моторики на формування мовлення дітей дошкільного віку розкрила вчитель логопед закладу дошкільної освіти № 3 «Івушка» І.Федунець.
Вчитель–логопед закладу дошкільної освіти № 6 «Сонечко» О.Угренович розповіла про важливість розвитку мовленнєвого дихання у дошкільнят з порушеннями мовлення та роботу над ним у логопедичній практиці і продемонструвала ігри для розвитку мовленнєвого дихання.
Всі учасники семінару подякували виступаючим за отримані знання.
|