Вівторок, 26.11.2024, 16:55
Вітаємо Вас, Гість
Меню сайту
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Главная » 2018 » Жовтень » 3 » Навчальний семінар
16:34
Навчальний семінар

Навчальний семінар       

В нашому місті поширена система логопедичної допомоги дітям дошкільного віку. В кожному закладі дошкільної освіти організовано роботу груп для дітей з порушеннями мовлення, де все налаштовано на розвиток мовлення дітей.

Логопедична група - це колективний вплив на дитину з боку вчителя - логопеда, вихователів, музичного керівника, батьків. Успіх корекційно - відновлювальної роботи з дітьми  визначається точною, продуманою системою, суть якої  полягає  в інтеграцію логопедії  у навчально-виховну діяльність. Шлях  до подолання   мовленнєвих у дітей дошкільного віку – це взаємозв’язок, взаємодія вчителя  логопеда і вихователя.

Стало  традицією на початку навчального року  проводити навчальний семінар  для вихователів, які працюють з дітьми – логопатами.
        28 вересня 2018 року на базі навчально-виховного комплексу «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів  № 3-гімназія»  відбувся навчальний семінар  для вихователів закладів дошкільної освіти на тему: «Організаційно-педагогічний супровід та взаємодія учасників навчально-виховного процесу щодо корекції мовленнєвого розвитку дошкільників».
       Директор інклюзивного – ресурсного центру (ІРЦ) Л .Мельник  довела до відома присутніх про відкриття  ІРЦ, основним завданням якого є надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими  освітніми потребами.
          Вчитель – логопед ІРЦ Н.Білоконь звернула увагу  учасників семінару 
на збільшення  кількості  з розладами спектру аутизму та порушеннями слуху. Наголосила  на тому, що всі діти мають право на здобуття  якісної освіти і обов’язок педагогів їм це забезпечити.
          Вчитель-логопед закладу дошкільної освіти № 5 «Калинонька» І.Лобода підготувала рекомендації  для вихователів  у формі буклету на тему «Специфіка  освітньої діяльності вихователя в логопедичній групі».
             Вчитель логопед Н.Демченко  розповіла  про тісний взаємозв’язок  між методистом,   вчителем-логопедом,   вихователями та батьками дітей в ЗДО № 4 «Ромашка» під час планування корекційно-виховної роботи  з дітьми.
Вихователі логопедичної  групи С.Василенко та А.Криворучко поділились досвідом  роботи з питань особливостей планування освітнього процесу в логопедичній групі.
           Про використання казкотерапії під час корекції порушень мовлення у дошкільнят – метод, який використовує казкову форму для інтеграції особистості, розвитку творчих здібностей, удосконалення взаємодії з навколишнім світом, розповіла  вчитель-логопед закладу дошкільної освіти  №7 «Козачок» В.Філіпова.
         Питання впливу дрібної  та загальної моторики  на формування  мовлення дітей дошкільного віку розкрила вчитель логопед  закладу дошкільної освіти  № 3 «Івушка» І.Федунець.
        Вчитель–логопед  закладу дошкільної освіти № 6 «Сонечко» О.Угренович  розповіла  про  важливість  розвитку мовленнєвого дихання у дошкільнят  з порушеннями мовлення та роботу над ним у логопедичній практиці і продемонструвала  ігри   для розвитку  мовленнєвого дихання.
      Всі   учасники семінару подякували виступаючим  за отримані  знання.
 

Категория: Методичний кабінет | Просмотров: 280 | Добавил: znamosvita | Рейтинг: 3.0/2
Всего комментариев: 0
ComForm">
avatar
Поділитися
Форма входу
Пошук
ЗНО 2022
Протидія булінгу
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
Відео

 


© Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради, 2011-2020р.
При використанні матеріалів сайту посилання на сайт обов'язкове
При наявності авторських претензій до матеріалів сайту - звертайтесь за адресою
Увага! Якщо Ви виявили помилку в будь-якій частині сайту, будь ласка, виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter!
Система Orphus
Сайт створено на платформі Ucoz

Зробити безкоштовний сайт з uCoz