24 вересня 2018 року в навчально-виховному комплексі «Знам'янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 3гімназія» відбулося засідання круглого столу для вчителів початкових
класів,які надають освітні послуги дітям з особливими освітніми потребами на тему: "Система комплексної допомоги дітям із порушеннями інтелекту у формі розумової " "відсталості".
Говорячи про рузумово-відсталих дітей, хочеться зробити особливий акцент на словах великого дефектолога Льва Виготського, який свого часу запропонував «Знайти те здорове, недоторкане, якісне, що є у кожної розумово-відсталої дитини, і на основі цього здійснювати корекційно-педагогічну роботу». Адже кожній людині Богом дано певні задатки, які потрібно знайти і розвинути.
Розумова відсталість не означає буквально, що у людини мало розуму, просто психіка розвивається по іншому, особистісні якості стають іншими. При цьому значні відхилення спостерігаються в інтелекті, фізичному розвитку, поведінці, володінні емоціями і волею.
Педагоги обговорювали питання розвитку пізнавальної активності та емоційного-вольової сфери в дітей з розумовою відсталістю та поділилися досвідом роботи з учнями даної нозології.