Нині осінь нас чарує,
Неповторна, чарівна,
Різні барви нам дарує
І дивує нас вона.
Виглядає так казково
Восени і парк, і гай,
Розмаїттям кольоровим
Прикрашає осінь край!
Природа - джерело відчуття прекрасного, початковий етап виховання естетичних відчуттів. «Найважливіше завдання педагога – ввести дитину у світ природи, навчити бачити, розуміти й відчувати її красу», - вважає вихователь закладу дошкільної освіти №7 «Козачок» Корж О. В. Працюючи з дітьми дошкільного віку, ми зрозуміли – більша кількість вихованців має уявлення про мобільні засоби зв’язку, телевізор, комп’ютер, але не має належних уявлень про оточуючий світ: величину, форму, колір об’єктів які її оточують, їх запах, смак, розташування в просторі. Дошкільний вік є найбільш сприятливим для вдосконалення діяльності органів чуття,
накопичення знань про навколишній світ, різнобарвність, красу природи, які в подальшому стануть основою для всебічного та гармонійного розвитку дитини, її соціалізації. У дошкільному віці безпосереднє, чуттєве пізнання – основне джерело знань про навколишній світ. А світ природи – це той безмежний простір, на основі якого ми можемо закласти фундамент чітких уявлень, знань малюка, сприяти його інтелектуальному, етичному, естетичному і мовленнєвому розвитку.