Літо, літо золоте, випиває роси
та з пшениченьки плете Україні коси.
Виглядає з-поміж віт вишнями в садочку,
одяга на цілий світ сонячну сорочку.
З 1 червня в закладі дошкільної освіти №3 « Івушка» було розпочато літньо-оздоровчий період. Триватиме він до кінця серпня. Харчування в дошкільному закладі доповнюється свіжими овочами та соками зі свіжих овочів та фруктів. У ранкові години після сніданку з дітьми проводиться організована навчально-пізнавальна діяльність. Упродовж дня організовуються різні ігри, спортивні розваги, театралізовані вистави. Влітку діти також загартовуються . Загартовування — один з важливих методів збереження здоров’я дітей. Його проводять з метою пристосування організму до різноманітних впливів зовнішнього середовища. Підґрунтям загартовування є принцип тренування нервових закінчень та кровоносних судин шкіри, слизових оболонок і через них — кровоносних судин та нервової системи. Загартовування передбачає використання водних процедур, сонячних та повітряних ванн у поєднанні із заняттями фізкультурою. Виконуючи ці процедури, ми, вихователі, враховуємо вік дитини, стан її здоров’я, перенесені раніше захворювання. Правильно загартовувати дитину — означає правильно її виховувати. Загартовування починаємо з раннього віку та продовжуємо систематично, безперервно протягом багатьох років, усього життя. Після прогулянки малюки обливають ніжки прохолодною водою, починаючи з температури води 36 градусів та знижуючи температуру кожні два дні на один градус – до 18 градусів.
Літній період особливо сприятливий для початку загартування дитячого організму, як у в повсякденному житті, так і спеціально організованого (повітряні, сонячні ванни, водні процедури і т.д). Сонечко кличе всіх на свіже повітря. Літня пора сприяє активнішому контакту з природою через екскурсії, спостереження, дослідницько – пошукову роботу, проведенню народних ігор. Успіх всіх загартовуючих заходів забезпечується дотриманням основних принципів загартування: поступовості, систематичності та врахування індивідуальних особливостей. Проведення літнього оздоровлення передбачає розв’язання навчально – виховних завдань, що досягається організацією змістовної діяльності дітей. З метою забезпечення ефективного оздоровлення та повноцінного відпочинку дітей влітку, створення належних умов для освітньої, культурно-виховної, фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи під час літнього оздоровлення дітей в дитячому закладі.
Вихователь старшої групи № 4 «Чомучки» Фомкіна С.А.