В Закладі Дошкільної Освіти №3 «Івушка», в І молодшой групі №2 «Бджілка» приділяється багато уваги розвитку дрібної моторики пальців рук дітей. Високий рівень сформованості дрібної моторики дитячих пальців забезпечує достатній рівень пам’яті, уваги й готує руку до письма. Початок розвитку мислення дає рука. Рука пізнає, а мозок фіксує відчуття й сприйяття, поєднуючи їх із зоровими, слуховими й нюховими в складні інтегровані образи й уявлення. Рівень розвитку мовлення залежить від ступеня сформованості дрібних рухів пальців рук.
На основі обстеження дітей була виявлена закономірність: якщо розвиток пальців рук відповідає віку, то й мовний розвиток – у межах норми, якщо розвиток рухів пальців рук відстає, то затримується й мовний розвиток, хоча загальна моторика при цьому може бути нормальною й навіть вище норми. Тож тренування рухів пальців і кисті рук є найважливішим чинником, що стимулює мовний розвиток дитини, сприяє поліпшенню артикуляційних рухів, підготовці руки до письма, що не менш важливо, є потужним засобом, який стимулює працездатність кори головного мозку, а отже розвиток мислення дитини.