Рано встає літнє сонце. Будить птахів у парках і садах, зігріває крила метеликів, щоб вони розправили їх у польоті, розфарбовує яскравими барвами квіти і трави. Природа радіє ласкавим променям, манить до себе …..
Треба зробити так, щоб більшу частину дня, а може бути і весь день, діти перебували на повітрі. І при цьому вони повинні не просто гуляти, а займатися цікавою діяльністю.
Так в закладі дошкільної освіти №7 «Козачок» створено усі необхідні умови для організації трудової діяльності дітей.
Якщо діти бачать, що оточуючі дорослі завжди зайняті, їм і самим захочеться брати участь у спільній роботі, допомогти чим-небудь. Під час прогулянки діти за дорученням вихователя виносять на ділянку іграшки і розташовують їх на певних місцях. До виконання цих доручень потрібно залучати всіх дітей по черзі, пояснюючи, що вони повинні робити так, щоб всім було зручно грати на ділянці. Такі доручення привчають піклуватися про товаришів.
Велику радість доставляє дітям праця в природі: Малюки садять цибулю, сіють боби, горох... на своєму городі, на клумбі, поливають грядки, рослини в куточку природи. У літній час, крім чергувань по їдальні, по кутку природи, поступово вводяться й інші види чергувань: по городу, по ділянці, догляду за тваринами. Для чіткої роботи чергових велике значення мають, здавалося б, дрібниці: щітки, совки, віники, ганчірочки повинні бути завжди у відведеному для них місці, діти повинні знати, куди кинути папірець, підметене сміття, травичку.
Позитивний результат роботи дає дітям задоволення, радість. А радість праці - найвища радість, і треба, щоб наші діти відчували її частіше.