ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ
З ЕЛЕМЕНТАМИ БАЛЕТУ ЗА КАЗКОЮ «СПЛЯЧА КРАСУНЯ»
В закладі дошкільної освіти № 3 «Івушка» було проведено методичне об’єднання музичних керівників. На якому було представлено театралізоване дійство з елементами балету за казкою «Спляча красуня». На методичному об’єднанні були присутні музичні керівники та методисти закладів дошкільної освіти міста, методист з дошкільного виховання міського відділу освіти Скляровська Л.Д. та представник з КОМОРА.ІНФО Хандусенко Н.
Даний захід можна назвати справжнім театралізованим дійством, яке розкриває перед дитиною весь світ засобами мудрої та вічної казки, розвиває творчі здібності особистості, а найголовніше, виховує справжню людину. «Балет» в садочку близький і зрозумілий дітям – адже в його основі лежить гра, провідна діяльність дитини.
До елементів балету в нашому садочку відносяться: музичність, хореогафічність, образність, естетичність, драматизація, жестикуляція, пластичне самовираження. Звісно, слово «балет» вжито у дещо не традиційному, а швидше опосередкованому значенні. «Балет» в садочку дає дітям творчу насолоду, спонукає їх до рухово-ігрових дій. Малюки вчаться фантазувати, уявляти, імпровізувати, що значно збагачує їхній творчий потенціал. Музичний керівник нашого садочку Миронова О.В., охопила всіх дітей садових груп, починаючи з ІІ молодшої і закінчуючи старшою логопедичною групами для участі у постановці казки з елементами балети. Для наших малюків участь у такій театралізованій діяльності – це свято: казкові атрибути, оплески, посмішки. Театралізована діяльність – це високий рівень естетичного виховання, адже вона поєднує в собі впливи музики, танцю, пластики, мовлення та зображувального мистецтва.
У постановці казки приймали участь не тільки діти, але й вихователі. Педагогічний колектив закладу дошкільної освіти № 3 «Івушка» намагається зробити життя дітей цікавішим, наповнює його яскравими враженнями, цікавими справами, творчістю. Допомагає дітям входити в казковий образ, перебування в ньому до кінця, формувати особисті моральні якості, долати сором’язливість, невпевненість, напруженість, стимулювати прагнення дитини само реалізуватися, самостверджуватися.
На думку нашого творчого колективу поставленої мети ми досягли в повній мірі. Колеги в захваті від даного дійства, батьки висловлювали щирі слова подяки за творчу роботу та виховання дітей. А найголовніше – це щасливі очі дітей, які ми побачили.
Як говорив В.О.Сухомлинський : «Найважливіший учитель для дитини той, хто духовно спілкується з нею, забуває, що він учитель, і бачить у своєму учневі друга, однодумця. Такий учитель знає найпотаємніші куточки серця свого вихованця і слово в його устах стає могутнім знаряддям впливу на особистість, яка розвивається».
Кречетова М.В.
|