«Ігрові та розвивальні можливості авторського посібника»
Заклад дошкільної освіти №2 «Теремок»
Найсприятливішими періодами для розвитку та вдосконалення функціонування органів чуття людини, що забезпечують формування в неї повноцінних і різнобічних уявлень про довкілля, є ранній вік. Найсистемніший сенсорний розвиток зазвичай відбувається в дошкільному навчальному закладі, де педагоги, організовуючи різні види дитячої діяльності, зокрема малювання, аплікація, ліплення, конструювання; ознайомлення із явищами природи, основами математики і грамоти, намагаються задіяти в процес пізнання якомога більше органів чуття.
Важливо розуміти, що від успішності сенсорного розвитку дитини значно залежить її готовність до шкільного навчання. Адже оволодіння знаннями й уміннями з усіх сфер життя потребує постійної уваги до зовнішніх ознак предметів та способів їх використання.
Обов’язковою умовою ефективного сенсорного розвитку дошкільників є наявність відповідного предметно – ігрового розвивального середовища, що забезпечувало б потреби кожної дитини. Належну увагу у створенні такого середовища педагоги І молодших груп «Карапузи» (вихователі Мороз Л.В., Петруніна В.Д.), «Їжачки» (вихователі Мельник Т.Б., Ожищенко І.В.), «Ромашка» (вихователі Бацанова В.О., Ксьондзик І.І.), «Сонечко» (вихователі Рева О.В., Цвіркун В.В.) надають навчально – ігровим посібникам.
Педагогами розробленні авторські посібники, які цінні тим, що спрямовані на зону найближчого розвитку дитини. Педагогами виготовлені авторські навчально – ігрові посібники, за такими темами, як – от: транспорт, квіти, одяг, меблі, пори року, геометричні фігури, фрукти, овочі, тварини.
Вихователь – методист закладу дошкільної освіти
№2 «Теремок» Чуракова С.С.
|