Статистика
Онлайн всього: 7 Гостей: 7 Користувачів: 0
|
Головна » 2018 » Березень » 15
Школи запрошують пілотувати курс "Природничі науки"
З 1 вересня 2018 року в 10-му класі буде вивчатись інтегрований курс «Природничі науки». Він впроваджується в межах експерименту, і Міністерство освіти і науки запрошує школи брати участь у пілотуванні курсу.
Експериментальні програми розроблено для класів суспільно-гуманітарного, спортивного та художньо-естетичного спрямування. Через це курс може викладатися лише для учнів, що не планують складати ЗНО із природничих предметів. Викладати курс можуть вчителі природничих предметів без обов’язкового проходження курсів підвищення кваліфікації.
Упродовж пілотування інтегрованого курсу планується поетапно розробити необхідне навчально-методичне забезпечення (підручники й посібники для учнів; методичні посібники для вчителів; веб-сайт інформаційно-комунікаційної та дидактичної підтримки курсу). Також відбуватиметься апробація методик інтегрованого навчання та розроблятиметься інструментарій для моніторингу й перевірки якості природничих знань учнів, ефективності методик і засобів навчання.
...
Читати далі »
|
Кабмін затвердив положення про Державну службу якості освіти
Уряд затвердив положення, в якому прописані повноваження Державної служби якості освіти (ДСЯО). Відповідну постанову прийнято на засіданні КМУ 14 березня 2018 року, в приміщенні Будинку Уряду.
Зокрема, новий Закон «Про освіту» передбачає, що на зміну атестації закладів освіти, яку проводили органи місцевого самоврядування, має прийти інституційний аудит. Нову процедуру проводитиме Державна служба якості освіти, що передбачено затвердженим положенням.
Ключовою метою зміни цієї процедури було розділення повноважень – щоб перевірку роботи (аудит) здійснював орган, який не залежить ні від закладу освіти, ні від його засновників.
«Раніше складалася ситуація, що органи місцевого самоврядування, які є засновниками шкіл та у обов’язки яких входить матеріально-технічне забезпечення закладів, перевіряли свою ж роботу. Часто таке розподілення повнова
...
Читати далі »
|
|
|
|
| | |