Круглий стіл
15 лютого 2018 року на базі ЗШ І-ІІІ ступенів № 1 ім.Т.Шевченка відбулося засідання круглого столу для вчителів, які надають освітні послуги дітям з особливими освітніми потребами за інклюзивною формою навчання на тему: «Виховання толерантності у дітей в процесі інклюзивного навчання».
Толерантність – це саме те, чого не вистачає сьогодні людям: терпіння, розуміння, адекватного сприйняття, дружного ставлення.
Чудово розуміючи, що ми всі різні і потрібно сприймати людину такою, якою вона є, ми не завжди поводимося коректно і адекватно. Важливо бути терпимими одне до одного, що дуже непросто. В зв’язку з розвитком інклюзивного навчання проблема толерантності набуває особливого значення. В основу інклюзивного навчання покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей, забезпечує однакове ставлення до всіх дітей і створює спеціальні умови для дітей з особливими освітніми потребами.
Виховання толерантності в шкільному колективі до дітей з особливими освітніми потребами було розкрито на засіданні круглого столу. Перед присутніми виступила заступник директора з виховної роботи Кічук М.О. з презентацією теоретичного блоку круглого столу на тему: «Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами».
Вчитель початкових класів Сірук О.П. розкрила питання «Виховання толерантності в школярів молодших класів в умовах інклюзивного навчання».
Голікова О.Г., вчитель інклюзивного класу, поділилася досвідом роботи по створенню комфортних умов для дітей, що навчаються в умовах інклюзії.
Питання адаптації учнів з особливими освітніми потребами в шкільному колективі розкрила вчитель Щербина О.Г.
Учасники круглого столу мали можливість відвідати заняття з елементами тренінгу «Як стати толерантним?», яке провела вчитель Гончаренко Л.О. з учнями 3-го класу.
Цікавою, корисною та повчальною була година спілкування з учнями інклюзивного 6-го-Б класу на тему: «Поговоримо про толерантність», яку підготували і провели вчитель Корнійчук Т.В. та практичний психолог Каракаш’ян Н.М.
Завідувач міською ПМПК Білоконь Н.В. підвела підсумки засідання круглого столу та відзначила, що інклюзивна школа - це заклад освіти, який відкритий для навчання всіх дітей, не залежно від фізичних, інтелектуальних, мовних чи інших особливостей. Толерантність є найважливішою умовою комфортного перебування учнів в шкільному колективі. В першу чергу дітей з особливими освітніми потребами.
Завідувач ПМПК Н.Білоконь
|