Колективний перегляд
«Оголошуємо тендер педагогічних ідей
задля підвищення якості освітнього процесу
ДНЗ №2 «Теремок»
Педагоги щодня генерують чимало ідей. Кожна ідея вихователя – це окремий товар, який корисний для покупця чи замовника. Тендер – це конкурсна форма пропозиції послуг, робіт чи товарів, заснована на принципі конкурентної боротьби між учасниками. Загальний і конкурсний характер тендеру ми вирішили перенести на освітній процес. Замість товарів чи послуг наші педагоги пропонують власні ідеї та пропозиції. Тож тендер педагогічних ідей – це конкурсна форма висловлювання пропозицій щодо удосконалення освітнього процесу, упровадження інновацій в роботу ДНЗ №2 «Теремок».
Вихователі І молодшої групи «Карапузи» Мороз Л.В. та Петруніна В.Д. запропонували ідею «Кольорового тижня з дітьми молодшого дошкільного віку». Колір раніше за інші засоби зображання стає в дитячих малюнках і змістовним (виражає зміст, переживання, відчуття), і естетичним (показник красивого). Через кольори дитина виражає своє ставлення до навколишнього світу. Керуючись цими догмами, вихователі групи «Карапузи» Мороз Л.В., Петруніна В.Д. спробували створити умови для формування колористичної культури дошкільників, розвинути колірне сприйняття через експериментально – дослідницьку діяльність дошкільнят протягом перебування їх в дошкільному закладі. Саме тому, з активної допомоги батьків вихованців гр. «Карапузи», був проведений «кольоровий тиждень». Відповідно до кольору дня і діти, і вихователі одягались,а також намагались навколо себе зібрати відповідний колір.
Дана ідея працює, тому що діти уже засвоїли основні кольори, вміють їх знаходити, відрізняють, а це лише січень місяць. Дана методика має право на життя. Рекомендуємо всім використовувати.
Вихователь – методист ДНЗ №2 «Теремок»
С.Чуракова
|