Засiдання МО вчителiв, якi працюють в умовах iнклюзiї
Відділ освіти виконавчого комітету Знам’янської міської ради та міська психолого-медико-педагогічна консультація приділяють особливу увагу навчанню дітей з особливими освітніми потребами. Вчителі, які працюють з дітьми за інклюзивною формою навчання повинні бути готовими не тільки до професійно-педагогічної діяльності, але й володіти знаннями з дефектології, корекційної педагогіки і психології, тому вони всі беруть активну участь у засіданні круглих столів, навчальних семінарах, методичних об’єднаннях, працюють у творчих групах.
17 січня 2018 року на базі навчально-виховного комплексу «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2-ліцей» відбулося засідання методичного об’єднання вчителів, які навчають дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії. Завідувач міською психолого-медико-педагогічною консультацією Н.Білоконь ознайомила учасників методичного об’єднання з нормативно-правовою базою організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти, командною роботою практичного психолога, вчителів та батьків щодо складання та виконання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
Заступник директора з навчально-виховної роботи О.Івасенко презентувала досвід роботи педагогічного колективу з даного питання. Присутнім було запропоновано перегляд фрагментів уроків в інклюзивних класах з української мови, математики, літературного читання, які проводили Г.Чабан, Н.Полежай, Н.Крот, Т.Руденко, С.Сінокоп. При обговоренні учасники засідання обговорили проблеми роботи вчителя інклюзивного класу, особливості індивідуального оцінювання учнів з особливими освітніми потребами, щодо організації корекційної складової та визначення шляхів їх подолання.
Вчителі К.Довженко, О.Гончарова запропонували колегам переглянути корекційно-розвиткові заняття з розвитку мовлення та корекції розвитку.
Вчителі мали можливість ознайомитися з особливостями проведення таких занять важливості здійснення індивідуалізованого та диференційованого підходу до навчання дітей з особливими освітніми потребами. Всі проведенні заняття містили корекційно-розвиткові завдання.
Завідувач міською ПМПК Н.Білоконь
|