МЕТОДИЧНИЙ РИНГ
21 грудня 2017 року в рамках методичного тижня в Центрі диятчої та юнацької творчості відбувся методичний захід у формі ділової гри «Методичний ринг» з проблеми «Знай, вивчай, впроваджуй!».
Мета заходу: закцентувати увагу на значенні творчого педагогічного досвіду, самоосвіти та самовдосконалення для кожного педагога;
Завдання заходу:
створення позитивного настрою у колективі;
розвиток емоційної сфери та чутливості до емоційного
стану колег;
відпрацьовування навичок співпраці, подолання
замкнутості й пасивності;
створення атмосфери доброзичливості.
Організація: до тренінгу були залучені педагоги закладу.
Усі учасники поділені на три команди. Кожна команда обирала свого лідера, який організовував роботу згідно установки. Спікер – керував ходом змагання (методист закладу І.Слєпєнькова).
Педагогічний досвід — це результат творчої діяльності педагога з елементами новизни, спрямований на виконання актуальних завдань освітнього процесу. Кожен з нас вивчає та впроваджує в практику роботи досвід своїх колег. Окремі педагоги мають власну копилку педагогічного досвіду і можуть ним поділитися з іншими. З поняттям педагогічного досвіду нерозривно пов’язані і поняття самооосвіти та творчості, адже вивчаючи досвід інших ви отримуєте нові знання, а використовуючи його в своїй роботі – творчо підходите до запровадження.
На початку заходу спікер запропонував кожній команді психологічну вправу на згуртування колективу та організацію роботи в групі «Моментальне фото».
Під час першого раунду учасникам була запропанована вправа «Друкована машинка», кожній групі необхідно було скласти слово з поданих в конверті букв та дати їх визначення.
Другий раунд пройшов під гаслом «Феномен джмеля».
Спікер: За всіма законами аеродинаміки, джміль не може літати з таким співвідношенням розміру, ваги, форми тіла, розмаху крил, як у нього. Але він літає! По-перше, тому, що він не знає законів аеродинаміки й живе без обмежень, які ці закони встановлюють. По-друге, мабуть він має психологію переможця, яка й гарантує успіх. Учасникам запропановано навести хоча б один приклад дії «феномена джмеля» в освітній системі та знайти відомі докази того, що могло бути підйомною силою для злету чи падіння талановитих людей усупереч обставинам.
Не менш цікавим виявився третій раунд із вправою «Кружальце». Під час виконання всі команди продемронстрували кретивність та великий діапозон асоціативного ряду.
Під час четвертого раунду командам було запропановано назвати 5 причин доцільності (чи недоцільності) використання інноваційних форм і методів роботи в ході роботи гуртка.
Цікавим моментом рингу виявилось визначення типу професійного кредо та ознайомлення з притчею «Про мудрого вчителя» Василя Сухомлинського, прослухавши яку учасники команд створили портрет творчого педагога, який в своїй роботі не цурається нового, постійно вдосконалюється і творчо дивиться на оточуючий світ.
І.Слєпєнькова,
методист ЦДЮТ
|