Статистика
Онлайн всього: 14 Гостей: 14 Користувачів: 0
|
Головна » 2017 » Грудень » 10
Сто днів країною знань
08.12.2017 року в Знамянській ЗШ І-ІІІ ст. № 6 відбулось свято для учнів перших класів « 100 днів країною знань». Учнів прийшли привітати казкові герої, запропонували виконати цікаві завдання. Учні з задоволенням приймали участь в святі. Також діти декламували вірші про їх життя в школі. В кінці свята всі отримали листівку «Янгол».
Класний керівник 1-Б класу Міхєєва О. С.
Категория: ЗШ №6 |
Просмотров: 293 |
Добавил: znamosvita |
Дата: 10.12.2017
|
|
Кольоровий тиждень
Цікаво, весело та пізнавально для учнів 3-Б класу пройшов Кольоровий тиждень. Кожен день цього тижня був присвячений певному кольору. Протягом дня на різних уроках діти знайомилися із відповідним кольором, його дією на організм людини, про кольори складали віршики, ним малювали, відгадували загадки, ребуси, з радістю приймали участь у конкурсах, гралися іграшками певного кольору. А ще відповідний колір мав бути присутній в одязі, у бантиках, стрічках, краватках, комірцях дітей.
Понеділок чорно - білий в нас
Працювати всім нам час.
Ось яке «Місто майбутнього» в нас отрималось.
Вівторок був присвячений червоному кольору.
Вівторок – день червоний,
Він яскравий і святковий.
...
Читати далі »
Категория: ЗШ №4 |
Просмотров: 463 |
Добавил: znamosvita |
Дата: 10.12.2017
|
|
Проведення Тижня права в ДНЗ №8 «Світлячок»
Проведення Тижня права в ДНЗ №8 «Світлячок»
З 04.12 по 08.12.2017 р. в ДНЗ №8 «Світлячок» був проведений Всеукраїнський Тиждень права. Під час Тижня були заплановані цікаві та різноманітні заходи з дітьми, батьками вихованців та колективом.
З дітьми під час Тижня права були проведені:
заняття на теми: «Знай свої права і обов’язки, дитино!»,«Права та обов’язки дитини в сім’ї», «Як мене ласкаво називають тато й мама», «Права дитини в казках», «Корисна та шкідлива їжа»;
проводилися дидактичні ігри: «Одягни ляльку в національний одяг», «Моя сім’я», «Назви усіх ласкаво», «Полікуємо ляльку Катю», «Хто мене любить, пестить, голубить»
...
Читати далі »
|
|
|
|
| | |