Впровадження методики Людмили Шелестової в роботу з дітьми середньої групи «Полуничка» ДНЗ №2 «Теремок»
Вихователі Полєха О.Г. та Москаленко М.В. впроваджують методику Людмили Шелестової по навчанню раннього читання з дітьми середньої групи «Полуничка» (5р.ж.).
Під час навчання дітей читанню за авторською ме¬тодикою Л. Ш嬬лестової «Розвивальне читання» розвиток малят (інтелек¬туальний, мовленнєвий, чут¬тєвої сфери, сенсорики, моторики тощо) по¬єднується із задоволенням їхніх потреб та інте¬ресів, а отже, викликає по¬зитивні емоції. Завдання вихователя – викликати позитив¬ні емоції, ра¬діс¬ний настрій, бажання виконувати ігрові вправи та завдан¬ня. Діти виконують пі¬зна¬вал¬ь¬ні завдання, беручи участь у різних видах ді-яльності (малювання, ліплення, конструювання, аплікація, гра, співи, танці).
За допомогою навчально-розвивального посібника Л. Шелестової «Вчимося чита¬ти» (має гриф «Схвалено Міністерством освіти і науки України») діти легко та із задо¬воленням навчаються читати. Ігрові впра¬ви зацікавлюють дітей яскравими малюнками, на яких зображені при¬вабливі та кумедні тваринки, метушливі птахи, усміхнені діти та без¬ліч різних кольорових предметів, які захоплюють веселими барвами й каз¬ковими сюже¬тами.
Запропоновані завдання «Де живе буква А?», «На що схожа буква О?», «Виклади з паличок букву А», «Упіймай букву», «Де заховалась буква У?», «Виліпимо букви А.О,У» діти виконують природно, невимушено, з цікавістю та ба¬жа¬нням досягти результату.
Вдало підібрані завдання значно роз¬ширюють знання дітей про навколишній світ, зба¬га¬чують актив¬ний і пасивний словник малят, розвивають фонематичний слух, мов¬леннєве ди¬хання, дрібну моторику, пам’ять, увагу.
Вихователь – методист: Чуракова С.С.
|