Семінар для вчителів, які надають освітні послуги дітям з особливими освітніми потребами за інклюзивною формою навчання на тему: «Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти»
Надзвичайно актуальним є питання фахової компетентності педагогічних працівників, які навчають дітей з особливими освітніми потребами за інклюзивною формою навчання.
У закладах загальної середньої освіти в інклюзивних класах навчається 32 дитини, тому важливо, щоб вчителі, які надають їм освітні послуги володіли основами дефектологічних знань і методиками роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Відділ освіти Знам’янського міськвиконкому та міська психолого-медико-педагогічна консультація приділяє особливу увагу підвищенню кваліфікаційного рівня вчителів, які навчають дітей за інклюзивною формою навчання. 12 педагогів пройшли курси з інклюзивного навчання в КЗ « Кіровоградський обласний інститут післядипломної освіти Імені Василя Сухомлинського». Для восьми вчителів такі курси заплановані у 2018 році.
7 грудня 2017 року на базі НВК І-ІІІ ступенів ЗШ № 3-гімназія пройшов семінар для вчителів, які надають освітні послуги дітям з особливими освітніми потребами за інклюзивною формою навчання на тему: «Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти».
Завідуюча міською психолого-медико-педагогічною консультацією Н.Білоконь ознайомила учасників семінару з новими нормативно-правовим документами, які регламентують роботу вчителів з інклюзивного навчання відповідно до нового Закону України « Про освіту».
Цікавими і корисними для учасників семінару стали виступи вчителів навчально-виховного комплексу, які поділилися з колегами досвідом проведення корекційно-розвиткових занять з дітьми різних нозологій.
Н.Свириденко розповіла про корекційно-розвиткову роботу з дитиною, яка навчається в інклюзивному класі за програмою школи для дітей з розумовою відсталістю та продемонструвала її портфоліо.
М.Печонкіна, яка працює з дитиною з затримкою психічного розвитку зацікавила колег дидактичним матеріалом та розвитковими вправами, які вона використовує під час роботи з розвитку пізнавальних процесів у дітей.
Про методи з дитиною, яка навчається в інклюзивному класі і має порушення опорно-рухового апарату розповіла вчитель Л.Репенко
Шкільний психолог О.Денисова провела з учасниками семінару заняття з елементами тренінгу під час якого вчителі ознайомилися з методиками корекції пізнавальних процесів у дітей з особливими освітніми потребами.
Заступник директора з навчально-виховної роботи В. Грузін провела учасників семінару до кабінету інклюзивного навчання де вони ознайомилися з дидактичним матеріалом для розвитку пізнавальних процесів у дітей з особливими освітніми потребами.
В обговоренні проблем інклюзивного навчання взяли обговорення всі учасники семінару.
Завідуюча міською ПМПК Н.Білоконь
|