Методичний супровід освітнього процесу триває
Працівниками відділу освіти продовжується надання методичної допомоги та вивчення діяльності закладів загальної середньої освіти з організованого початку 2017/2018 навчального року.
Під час вивчення роботи слід відмітити якісні зміни у організації освітнього середовища в усіх закладах: поступово оновлюється комп’ютерна техніка, змінюється дизайн класних кімнат, створюються комфортні умови для навчання учнів.
Педагогічними працівниками здійснюється значна щоденна робота, присвячена розвитку кожного учня у відповідності з його здібностями, інтересами і можливостями, з врахуванням компетентнісного підходу в навчанні, який передбачає спрямованість освітнього процесу на формування і розвиток ключових компетенцій особистості.
Результатом такого процесу має бути сформованість загальної компетентності людини, яка включає сукупність ключових компетенцій, які реалізовуються педагогами під час проведення різних типів уроків. Дедалі більшої популярності набирають нестандартні види уроків: ділова гра, круглий стіл або конференція, урок відкритих думок, урок-змагання, урок-вікторина, міжпредметний інтегрований урок, урок-конкурс, урок-гра, урок-залік, урок-мандрівка, урок-діалог.
Під час роботи увагу приділено основним аспектам діяльності закладу: адміністративній діяльності, рівню проведення уроків, виховних заходів, дотриманню вимог з охорони праці та безпеки життєдіяльності, організаційно-кадровій роботі, атестації педагогів, роботі бібліотечної системи закладів, організації роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Відділ освіти приділяє особливу увагу навчанню і вихованню дітей з особливими освітніми потребами. Корекційно-педагогічна робота займає одне з центральних місць в єдиному педагогічному процесі і має свій специфічний напрямок. В закладах загальної середньої освіти організовано роботу 24 інклюзивних класів, в яких навчається 32 дитини. За індивідуальною формою навчання отримують освіту 27 учнів з особливими освітніми потребами.
Індивідуальне та інклюзивне навчання учнів організоване згідно вимог Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах та Постанови Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 року № 872 «Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах». Вивчено стан виконання індивідуального навчального плану та програм. Досягнення учнів у навчанні, корекційно-розвиткові заняття фіксуються учителями в журналах обліку індивідуального та інклюзивного навчання з учнями.
Адміністрацією закладів та педагогічними колективами на відповідному рівні забезпечено роботу підпорядкованих закладів. Кожен заклад працює за затвердженим планом роботи закладу, реалізуючи відповідну методичну проблему, а також над створенням освітнього простору міста Знам’янка, який максимально відповідає вимогам нового Закону України «Про освіту», запитам здобувачів та замовників освітніх послуг і територіальної громади.
Заступник начальника відділу освіти
Н. Черкас
|