Відвідування всеукраїнської науково – практичної конференції в м. Кропивницькому
4 жовтня у м. Кропивницькому на базі комунального закладу «Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбулась Всеукраїнська науково – практична конференція з міжнародною участю «Сучасна дошкільна та шкільна освіта: інновації, методологія, теорія, практика», проведена під егідою Міністерства освіти і науки України. Вихователь – методист ДНЗ №2 «Теремок» Чуракова С.С. була делегатом від педагогів м. Знам’янка.
Тематика доповідей, тез, висвітлених на конференції, засвідчили актуальність порушеної проблеми. Модернізаційні процеси в освіті, запровадження освітніх стандартів нового покоління спричинили потребу в розробленні науково – методичного супроводу організації сучасного освітнього процесу в дошкільній, початковій і середній ланках освіти, формування освітніх середовищ в цілому та освітнього середовища навчально – дослідницької діяльності дітей зокрема.
Конференція проходила в два етапи: І – пленарне засідання (з вітальним словом виступив заступник директора з науково – дослідної діяльності та міжнародного співробітництва КОІППО Бик Адам Сергійович, доповідач Голодюк Лариса (заступник директора з науково – дослідної діяльності) з доповіддю «Парадигми освіти: їх упорядкування з акцентом на процес організації навчально – пізнавальної діяльності школярів». ІІ частина – секційні засідання. Чуракова С.С. відвідала секцію «Теорія і практика організації навчання в дошкільному навчальному закладі та початковій школі». З вітальним словом до педагогів – дошкільників та вчителів звернулась Тарапака Наталія (завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти КОІППО). Було переглянуто презентації – виступи, під час яких педагоги Кіровоградської області ділились своїм досягненнями в освітніх галузях. Чуракова С.С. презентувала тему «Розвиваючі ігри за методикою М.Нікітіна як унікальна система всебічного розвитку особистості».
Підсумок конференції: оновлення науково – методичного супроводу здійснюється в контексті запровадження компетентнісно орієнтованої освіти та спрямовується на створення умов для розвитку в підростаючого покоління здатності до активної життєдіяльності та самореалізації в умовах динамячного суспільного прогресу.
Рекомендації педагогам такі: слід попрацювати над розробленням концептуальних, дидактичних та психологічних аспектів організації навчально – пізнавальної діяльності дітей дошкільного, молодшого шкільного та підліткового віку в площині інновацій.
Вихователь – методист ДНЗ №2 «Теремок»
|