Уроки мислення на природі
У центрі сучасних технологій навчання і виховання дітей молодшого шкільного віку знаходиться особистісно-зорієнтована модель, основною метою якої є індивідуальний розвиток кожного вихованця. З огляду на це, особливого звучання набуває спадщина Василя Олександровича Сухомлинського – видатного українського вченого, філософа, неперевершеного педагога, який опікувався долею дітей.
В.О. Сухомлинський проводив уроки мислення на природі. Це один із найвдаліших прикладів інтеграції різних видів діяльності, об’єднаних однією метою. Педагог розглядав природу як джерело знань, пробудження дитячої думки. Він розробив методику уроків мислення серед природи, метою яких було пробудження допитливості, навчання дітей бачити та міркувати.
Ось і ми разом з вихованцями хореографічного колективу естрадного танцю «Сузір’я» спробували поєднати хореографічне заняття з уроком мислення на природі. Метою заняття стало формування у дітей стійкого інтересу до мистецтва завдяки поєднання природи та хореографії.
Уміння бачити прекрасне навколо робить дитину добрішою, мудрішою, духовно багатою. Такі заняття сприяють формуванню у дітей любові до природи рідного краю, бажання зрозуміти її та дізнатися про неї якомога більше – це невичерпне джерело духовних сил.
О.Андрєєва, керівник хореографічного колективу
естрадного танцю «Сузір’я»
|