Засідання методичного об’єднання вчителів-логопедів на тему: «Використання здоров’язберігаючих технологій під час підготовки дітей з порушенням мовлення до школи»
Останнім часом все частіше піднімається питання про знаменність і використання здоров’язберігаючих технологій в освітньому процесі. Досягти позитивного результату в роботі з дітьми з порушенням мовлення можна тільки включаючи в корекційну роботу заняття з використанням нетрадиційних технологій.
На справді, щоб дитина успішно в подальшому засвоювала шкільну програму, їй в першу чергу, необхідно розвивати інтелект в цілому: сприймання, пам’ять, увагу, мислення, уяву та мовлення.
12 квітня 2017 року на базі ДНЗ № 8 «Світлячок» відбулося засідання методичного об’єднання вчителів-логопедів на тему: «Використання здоров’язберігаючих технологій під час підготовки дітей з порушенням мовлення до школи».
У дітей з мовленнєвими вадами 6-го року життя відмічається знижений інтерес до навчання, пасування перед труднощами, що свідчить про необхідність пошуку нових форм і методів освітньо-виховної роботи.
Вчитель-логопед вищої кваліфікаційної категорії Ладожинська Людмила Кирилівна поділилася досвідом з колегами формами і методами роботи з дітьми, що мають порушення мовлення під час підготовки їх до навчання в школі.
Людмила Кирилівна досягає позитивних результатів в корекційній роботі по подоланню вад мовлення у дітей використовуючи поряд із традиційними заняттями комплексні заняття з використанням технологій музикотерапії, логоритміки, казкотерапії, су-джок терапії, пальчикової гімнастики, що сприяє розслабленню у дітей м’язів обличчя, м’язів ніг, рук, релаксації із зосередженням дітей на диханні та розслабленню всього організму і розвиває їх пізнавальну та мовленнєву активність.
|