Використання маркерів ігрового простору у роботі з дітьми
«Діти залюбки завжди чимось
займаються-це дуже корисно,
а тому не тільки не слід цьому
заважати, але потрібно приймати
заходи для того, щоб у них було
що робити»
Ян Амос Каменський
Організація предметно - ігрового простору й предметно-розвивального середовища є необхідною умовою для формування ігрової і пізнавальної діяльності дитини. Завдання дошкільного закладу полягає в тому, щоб створити таке предметно-розвивальне середовище в групі, яке забезпечувало б дитину всіляким матеріалом для її активної участі у різних видах діяльності. Вирішення цієї задачі неможливе без створення маркерів ігрового простору нового типу.
30 березня 2017 року в ДНЗ №6 «Сонечко» було проведенно методичне об'єднання завідуючих і методистів дошкільних навчальних закладів на тему: «Використання маркерів ігрового простору у роботі з дітьми». Вихователь Кулікова Т.В., показала заняття на тему: «Подорож рідним містом», присутні мали змогу побачити використання шести маркерів ігрового простору саме під час заняття. Методистом Островою О.С., було продемонстровано відеопрезентацію «Створення розвивального середовища у вигляді маркерів простору для організації дітей в ДНЗ».
Вихователь: Т.Кулікова
|