Інклюзивна форма навчання в школі
Одним з основних пріоритетів розвитку сучасної освіти є забезпечення певних прав на освіту для всіх дітей, в тому числі для дітей з особливими освітніми потребами.
В Знам’янській ЗШ І-ІІІ ст. №7 двоє учнів на інклюзивній формі навчання. Адміністрація і вчителі школи забезпечують цим учням умови для навчання, надають їм всебічну допомогу, створюють навчальні цілі згідно індивідуальних можливостей кожної дитини, сприяють залученню дітей до суспільного життя класу, школи. Психолог Алєксєєва А. О. працює з учнями для їх успішної інтеграції в суспільство, над подоланням їх психологічних проблем. Вчителі проводять заняття, враховуючи можливості кожної дитини, зацікавлюють їх, стимулюють до навчання та розумового розвитку за допомогою різноманітного роздаткового матеріалу, який стимулює розумовий розвиток.
Результатом такого навчання є покращення навчальних досягнень учнів, можливо і невелике, але вагоме для самої дитини.
Хочеться висловити впевненість у тому, що процеси інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах набудуть значного поширення і стануть успішними за умови зміни ставлення суспільства до цих дітей.
Класний керівник 7 класу Вербівська З.С.
|