«Кольоровий тиждень в групі «Карапузи»
У Базовому компоненті дошкільної освіти багато уваги приділено вихованню свідомого активного дошкільника. Дана думка повністю збігається з думкою педагогів та батьків вихованців ДНЗ №2 «Теремок». Це дитина, яка вміє і хоче пізнавати світ, не прагне до готових рішень і моделей поведінки, а хоче відкривати його самостійно: на дотик, смак і запах; такий малюк воліє роздивитись усі кольори яскравого світу, почути всі його звуки й мелодії.
Колір раніше за інші засоби зображання стає в дитячих малюнках і змістовним (виражає зміст, переживання, відчуття), і естетичним (показник красивого). Через кольори дитина виражає своє ставлення до навколишнього світу. Керуючись цими догмами, вихователі групи «Карапузи» Мороз Л.В., Петруніна В.Д. спробували створити умови для формування колористичної культури дошкільників, розвинути колірне сприйняття через експериментально – дослідницьку діяльність дошкільнят протягом перебування їх в дошкільному закладі. Саме тому, з активної допомоги батьків вихованців гр. «Карапузи», був проведений «кольоровий тиждень». Відповідно до кольору дня і діти, і вихователі одягались,а також намагались навколо себе зібрати відповідний колір. Відповідно до методики проведення кольорового тижня слід дотримуватись кольору у певній послідовності, а саме: понеділок – зелений колір; вівторок – червоний; середа – жовтий; четвер – синій колір; п’ятниця – різнокольоровий.
Кожен колір має свій вплив, окрім психологічного, емоційного, розумового впливу на дітей, вихователі відмітили, що діти краще стали засвоювати кольори, а настрій і у дітей, і вихователів, навіть батьків, був значно кращий. Результат досягнутий. Рекомендуємо спробувати.
Вихователь – методист ДНЗ №2 «Теремок»
С.Чуракова
|