Круглий стіл за участю вчителів, які працюють з дітьми в умовах інклюзії
Сучасний етап розвитку корекційної педагогіки та психології характеризується пошуком нових шляхів соціальної адаптації дітей з психічними та фізичними проблемами. Курс на формування справді європейського, толерантного за своїми цінностями суспільства вимагає від нас цінувати кожну особистість з усіма її особливостями, дбати про її розвиток і можливість самореалізації. Саме інклюзивна форма навчання в загальноосвітніх навчальних закладах готує дітей з особливими освітніми потребами до успішної інтеграції в соціальне середовище. Весь процес навчання таких дітей носить корекційний характер і спрямований на розвиток пізнавальних процесів. Надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами вимагає від вчителів високої педагогічної майстерності, безупинної роботи над собою в оволодінні знаннями з психології та дефектології.
13 лютого 2017 року в ЗШ І-ІІІ ступенів № 6 відбулося засідання круглого столу за участю вчителів, які працюють з дітьми в умовах інклюзії на тему:«Розвиток пізнавальних процесів у дітей, які навчаються за інклюзивною формою навчання»
Присутні з цікавістю переглянули презентацію про використання інноваційних технологій під час розвитку пізнавальних процесів на уроках математики та української мови, яку підготувала шкільний психолог О. Рац.
Методами і формами роботи з розвитку мислення у дітей з затримкою психічного розвитку поділилася з колегами вчитель Н. Коротич. З вправами та дидактичними іграми для розвитку пам’яті та уваги у дітей на корекційних заняттях ознайомила колег вчитель О. Дерев’янко.
Вчитель О. Міхєєва поділилася з колегами знаннями, отриманими на курсах підвищення кваліфікації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, які навчають учнів з особливими освітніми потребами в Кіровоградському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського .
Завідувач міською ПМПК
Н.Білоконь
|