Фестиваль інтегрованих занять
В дошкільному навчальному закладі №4 «Ромашка» проведені колективні перегляди з теми: «Розвиток мовленнєвих та комунікативних вмінь дошкільників через інтеграцію різних видів діяльності», які проходили у вигляді фестивалю. Метою даного заходу було: проаналізувати рівень мовленнєвої компетентності та сформованості мовної зрілості вихованців, рівень ефективності роботи педагогів над проблемою розвитку мовлення дошкільників, як основним фактором у підготовці дітей до подальшого успішного навчання в школі.
Члени комісії – завідувач Клименко Л.П., вихователь – методист Голованова О.О., вихователь – Макущенко Н.А., проводячи тематичне вивчення, використовували різні підходи, методи і прийоми, базуючись на основних компонентах: моніторинг, аналіз, контроль. Значний акцент був зроблений на безпосереднє спілкування з дошкільниками, спостереження різних видів дитячої діяльності протягом дня, проведення дослідженнь, що дозволяє зробити повноцінну оцінку стану мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку. Наслідки тематичного вивчення свідчать, що в групах закладу вихователі створили відповідні умови для розвитку мовлення дошкільників .
Вихователі в ході занять показали власні надбання з тем над якими працюють, так Макущенко Н.А. широко застосувала пошуково – дослідницьку діяльність; Шеремет В.А. використала мнемо таблиці; Васильченко С.А. ТРВЗ – технологію; Криворучко А.О. елементи кольорової казкотерапії; вчитель – логопед Демченко Н.М. навчання дітей читанню.
Педагоги закладу значну увагу приділяють формуванню мовленнєвої активності дітей в процесі пізнання ними навколишньої дійсності, використовуючи різноманітні дидактичні ігри, картинки, плакати, схеми, мнемо таблиці, які сприяють процесу мислення дошкільників (розповідь, опис, вислови-пояснення, загадування і відгадування загадок), забезпечують встановленню системи мовних зв’язків, через зорові, слухові, рухові аналізатори.
Організовуючи різні види діяльності дітей протягом дня вихователі створюють умови для активного спілкування дітей, обміну думками, судженнями. Це сприяє розвитку комунікативних навичок. Читання художніх творів, та проведення бесід за їх змістом, їх переказ створюють передумови для формування у майбутніх першокласників змістовного усного і писемного мовлення, успішного засвоєння знань.
Вихователь – методист Голованова О.О.
|