Національно-патріотичне виховання на уроках математики
Патріотизм – одна з найважливіших рис всебічно розвиненої особистості. Саме тому одним з актуальних завдань на уроках математики є виховання любові до України, їх природи, рідної мови, культури, традицій. Відбувається це шляхом складання і розв’язування задач, в яких мова йде про рідний край, задач історичного зміст. З текстових задач учні дізнаються багато цікавого про природу України, її визначні місця. Під час інформаційних хвилинок діти знайомляться з видатними українськими математиками та їх внесками в світову науку.
Учням 5 класу було запропоновано розшифрувати прізвище відомого українського математика Г.Ф. Вороного, правильно розв’язавши приклади на додавання звичайних дробів,а Лазаренко Анна познайомила учнів з його біографією.
Учениці 8 класу Леонова Віка та Іванова Анастасія приготувала повідомлення про цікаві факти з життя українських математиків. Під час вивчення теми «Координатна площина» учні будували в системі координат тризуб, а потім розповідали про українську символіку.
В 7 класі розширюються знання учнів про культуру і традиції свого народу за допомогою різних українських орнаментів в процесі вивчення геометричного матеріалу. Сподіваюсь, що отримані знання допоможуть учнями усвідомити свою належність до українського народу, виховати справжніх патріотів своєї країни.
Вчитель математики
Вербівська З.С.
|