Круглий стіл для вчителів,
які надають освітні послуги дітям з особливими потребами
Психологічна зрілість батьків, їх ідеали, досвід соціального спілкування найчастіше мають вирішальне значення у розвитку дитини. Не завжди умови виховання в сучасній сім’ї, на жаль, є сприятливими для розвитку і виховання дітей з особливими освітніми потребами. Крім того, виховання особливої дитини складне і відповідальне. Цю відповідальність батьки зобов’язані нести перед своєю дитиною і суспільством. Педагоги ж є найближчими для дитини людьми з якими вона постійно спілкується і яким довіряє. Саме тому школа має підтримувати тісний зв’язок із батьками, які виховують дітей з особливими освітніми потребами.
28.12.2016 року в НВК «Знам’янська І-ІІІ ступенів № 2 - ліцей» відбулося засідання круглого столу для вчителів, які надають освітні послуги дітям з порушеннями в психофізичному розвитку на тему: « Організація роботи педагогів з батьками дітей, які мають особливі освітні потреби». Завідувач міською психолого-медико-педагогічною консультацією Білоконь Н.В. розповіла про проблеми, які виникають у батьків дітей з особливими потребами та першочергові завдання для вчителя під час роботи з ними. Вчитель Синьова О.Ю. поділилася досвідом роботи з батьками, які виховують дитину з емоційними розладами. В своєму виступі вона наголосила на тому, що батькам треба довіряти та створювати умови для їх участі в навчально - виховному процесі дитини.
Вчителі Нельга Т.І. та Руденко Т.В. розповіли про форми роботи, які вони запроваджують у своїй роботі з батьками дітей, які перебувають на індивідуальній та інклюзивній формах навчання. Вчителі підкреслили, що завдяки тісній комплексній взаємодії педагогів та батьків під час корекційної роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби покращується розвиток їх особистісних та пізнавальних процесів.
Завідувач МПМПК Н.Білоконь
|