«Наздоганяй тих, хто попереду,
а не чекай на тих, хто позаду…»
Аристотель
26 грудня 2016р. в Центрі дитячої та юнацької творчості відбулося засідання нетрадиційної педагогічної ради. Тема засідання: Інформаційно - комунікативні технології в Позашкільному навчальному закладі. Переваги. Значення. Недоліки.
Мета засідання: Навчитись здійснювати всебічний розгляд педагогічного нововведення: пропонувати і відстоювати інновації, надавати їх критичну оцінку,
вказувати позитивні і негативні сторони, вести дискусію з обговорення будь-якої нової ідеї. Форма роботи: «Методичний Брейн – ринг».
До початку ділової гри були сформовані фокусні групи, з педагогів закладу, по підготовці методичного матеріалу з проблеми: «Інформаційно - комунікативні технології в Позашкільному навчальному закладі. Переваги. Значення. Недоліки.»
Колектив було розподілено на кілька підгруп, за бажанням, кожна з яких отримала певну роль: «Новаторів», «Консерваторів», «Аналітиків». «Новатори» - запропонували інноваційну ідею з вдосконалення будь-якої освітньої діяльності і провели її короткий виступ-презентацію. У своїх виступах вони розкривали переваги, наводили різні аргументи на користь ідеї, вказували на позитивні наслідки її запровадження, висували конструктивні пропозиції із вдосконалення ідеї тощо. Після виступу проводилося обговорення запропонованої ідеї. «Консерватори» – ставили під сумнів необхідність будь яких змін. Під час дискусії вони демонстрували, розкривали слабкі сторони нововведення, однак не заперечували його повністю. У своїх виступах вони вказували на недоліки нової ідеї, ризики, негативні наслідки її запровадження, різноманітні сумніви, перешкоди. «Аналітики» – слідкували за обговоренням, відмічали кількість виступів представників кожної ролі, аргументованість думок і порушення правил. Відповідно кожен виступ оцінювався в балах. В кінці визначалось ставлення групи до запропонованої ідеї – за переважанням набраних балів. В кінці аналітики аналізували хід обговорення, підвели підсумки, визначили, чи прийнятна запропонована ідея, можливі шляхи запровадження цієї ідеї в закладі і подолання можливих перешкод.
Також цікавими моментами на засіданні стали: «Бліц-турнір» для команд (мозкова атака) з визначення ключових понять та термінів відповідних проблемі педагогічної ради, презентація блогу голови МО декоративно-ужиткового відділу С.Цатурян та моніторингова діяльність керівників гуртків.
По закінченню всі учасники засідання отримали сертифікати за активну участь у засіданні нетрадиційної педагогічної ради.
І.Слєпєнькова, методист закладу
|