Від народознавства до патріотичності
Колективні перегляди
Важливим засобом, що сприяє обміну педагогічним досвідом та стимулює педагогів до вдосконалення власної професійної майстерності,є проведення ними відкритих заходів. Тому в дошкільному навчальному закладі №4 “Ромашка” були проведенні колективні перегляди присвячені вивченню з дошкільниками народознавства та вихованню партіотичності. Під час проведення колективних переглядів вихователі продемонстрували свою педагогічну майстерність і професіоналізм, завдяки чому значно підвищилася якість занять та їх результативність. Кожен педагог та керівництво дитячого садка відвідав відкриті заходи, де не тільки подивився роботу своїх колег, а й брав активну участь в обговоренні переглянутих занять.
Проведені заходи пройшли на достатньому методичному рівні, про це свідчить:
- Використання різноманітних методів і прийомів розвиваючого навчання (моделювання, проблемні ситуації, інтеграція освітніх областей);
- Висока пізнавальна і мовна активність дошкільнят у ході освітньої діяльності, комунікабельність дітей, їх уміння спілкуватися з дорослими і однолітками при великій кількості спостерігачів;
- Використання індивідуального підходу до кожної дитини, знання вікових можливостей і особливостей дітей своєї вікової групи;
- Грамотне використання принципу інтеграції в освітньому процесі;
- Педагогічний такт, знання методики;
- Вміння не тільки грамотно організувати мотивацію дошкільнят, а й підтримувати її протягом всієї діяльності.
У поєднанні з педагогічним, творчим підходом до кожного заходу, вийшли прекрасні заняття. Було чому повчитися молодим педагогам, більш досвідченим колегам - взяти на замітку цікаві педагогічні знахідки, прийоми роботи з дошкільнятами.
Заняття проводили вихователі раннього віку – Ковальчук Ж.А. та Рябуха А.Л., вихователь молодшої групи №2 – Шевель К.О. та вихователь старшої групи №1 – Кобіна А.С.
Вихователь Васильченко С.А.
|