Статистика
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0
|
Головна » 2016 » Березень » 03
Категория: КДЮСШ |
Просмотров: 653 |
Добавил: znamosvita |
Дата: 03.03.2016
|
|
Свято 8 березня
Гарне свято влаштували для своїх рідних жінок вихованці середньої групи “Веселка” ДНЗ №7 “Козачок”. Малята разом з казковим персонажем Незнайкою виконували бажання своїх мам та бабусь: танцювали таночки, приймали участь у веселих конкурсах-змаганнях, вітали піснями та віршами.
|
Свято 8 березня
Вітали мам та бабусь зі святом малюки І молодшої групи “Сонечко” ДНЗ №7 “Козачок”. Малята подарували своїм рідним гарний настрій за допомогою таночків, пісень, веселі ігор та конкурсів у яких приймали участь матусі і бабусі.
|
“Любіть Україну – вишневу свою”
Папір – надзвичайний матеріал… На ньому можна написати роман ,намалювати картину ,його можна зім’яти ,і розправивши знову ,в мінливих згинах побачити чудернацькі образи. Папір можна порвати ,проткнути, розрізати і знову склеїти ,акуратно згорнути і недбало зім’яти .І все це зробити красиво. Це ,звичайно ,знають усі. Але не всі знають ,що аркуш паперу настільки пластичний ,що з нього можна створю
...
Читати далі »
|
Юні волонтери
Останні події в Україні не дають залишитися байдужим жодному свідомому українцю. Сьогодні, як ніколи, ми повинні допомагати своїй державі, щоб вона була нероздільною, щоб ми мали свою Батьківщину, допомагати своїм воїнам, які гинуть від куль ворога, захищаючи нас і нашу рідну землю.
З
...
Читати далі »
Категория: ЗШ №7 |
Просмотров: 431 |
Добавил: znamosvita |
Дата: 03.03.2016
|
|
Екологічне виховання з молодшими дошкільниками
в ДНЗ №2 «Теремок»
Найсприятливішим періодом для виховання гуманного ставлення до природи є дошкільне дитинство. Екологічне виховання в ДНЗ №2 «Теремок» розпочинається з наймолодших дошкільників. В рамках колективного перегляду «Екологічне виховання засобами ігрової, те
...
Читати далі »
|
Категория: ЗШ №4 |
Просмотров: 401 |
Добавил: znamosvita |
Дата: 03.03.2016
|
|
Категория: ЗШ №7 |
Просмотров: 320 |
Добавил: znamosvita |
Дата: 03.03.2016
|
|
|
|
|
| | |