Упровадження інклюзивного навчання
Відповідно до плану заходів з упровадження інклюзивного навчання в Знам’янській ЗШ І-ІІІ ступенів № 1 ім. Т.Г. Шевченка проведено ряд заходів з вчителями, що працюють з учнями з особливими освітніми потребами, дітьми та їх батьками.
Практичним психологом Каракаш’ян Н.М. здійснюється педагогічний супровід дітей, що навчаються за індивідуальною формою навчання. Зокрема систематично проводяться дослідження особистісного розвитку та корекційно-розвивальні заняття.
Проведено семінар-практикум для вчителів, що працюють з дітьми з особливими освітніми потребами з проблеми «Інклюзія – вимога часу». Під час семінару-практикуму розглянуто питання:
- удосконалення науково-методичного забезпечення інклюзивного навчання;
- впровадження інноваційних освітніх технологій для дітей з особливими освітніми проблемами;
- формування освітньо-розвивального середовища для дітей з особливими освітніми проблемами шляхом забезпечення психолого-педагогічного супроводу;
- дитина з особливими освітніми проблемами – повноправний учасник навчально-виховного процесу.
З батьками учнів з особливими освітніми потребами проведено консультації щодо соціальної адаптації дітей.
Адміністрацією школи відвідано уроки вчителів, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами, з метою встановлення рівня навчальних досягнень дітей.
|