“Казковий світ в дитячому садку”
З 15.02.16 по 19.02.16р в ДНЗ № 5 «Калинонька» пройшов тиждень казки. За словами В. Сухомлинського, казка - це активна творчість ,яка охоплює всі сфери духовного життя дитини, її розум ,почуття ,уяву ,волю . Казка – найпопулярніший вид усної творчості серед дітей ,вона захоплює і полонить серце не тільки малюків ,а й дорослих . Важко переоцінити значення казки у вихованні дітей. З дитячих літ казка чарує нас . Через неї ми пізнаємо життя ,сутність людських стосунків ,моральні чесноти,набуваємо норм доброї поведінки .
В нашому садочку вихователі прикладають всі зусилля ,щоб у майбутньому бачити своїх вихованців розумними людьми з неабиякими інтелектуальними здібностями . Щоб кожна дитина могла з легкістю,без напруження сприймати і відтворювати інформацію так , як це робить будь-яка дитина ,опановуючи навколишній світ. Наші вихователі постійно шукають відповідь на головне питання – як навчати і виховувати так ,щоб усі без винятку накопичували тільки успіх?
Тож педагоги в своїй роботі використовують різні види театрів . Ознайомлення дітей дошкільного віку з різними видами театрів дає змогу виявити розумові та творчі здібності дітей,пробуджує їхній інтерес та активність ,бажання проявити себе в цікавій для них діяльності ,сприяє швидкому й надійному запам’ятовуванню матеріалу. Вони навчаються оптимістично ставитися до різних життєвих подій та до себе ,диференціювати серйозне й кумедне ,бачити суперечності ,помічати невідповідності. Під час театралізації у дітей формується вміння регулювати свою поведінку , змінювати дії,стримувати рухи.
Українські народні казки доступні дітям уже з раннього віку як за умов родинного виховання ,так і в дошкільному закладі ,де діє гурток “В світі казки”. Слухаючи казки ,які розповідають дорослі ,діти і самі прагнуть відтворювати їх в реальному житті і складати їх. В кожній групі з даної теми проводились різні форми роботи : виготовлення книжечок “ Казки придумані дітьми ” , драматизації казок,інсценівки де не обійшлось і без працьовитих і творчих рук батьків ,які допомагали створювати костюми , декорації і безпосередньо приймали участь в спектаклях.
Підготувала вихователь - методист Савкіна Н.М.
|