Виховна година з елементами дискусії:
«Книга чи комп'ютер в сучасному і майбутньому?»
Людина без книги, що пташка без крил…
Ми живемо в час небувалого злету інформаційних технологій: отримуємо інформацію з Інтернету, читаємо книжки, слухаємо радіо, дивимось телевізор. Завдяки технічному прогресу виникли нові засоби комунікації, тобто засоби спілкування, а разом з ними - і нові цінності. Першим проривом у цьому напрямку стала книга, пізніше - періодичні друковані видання, потім - телеграф, радіо, телебачення і, нарешті, Інтернет. Світ заполонили комп'ютери, основним принципом роботи яких є самостійний пошук інформації. У роботі з комп’ютером є плюси і мінуси. Позитивною є можливість самостійної праці: користувачі навчаються орієнтуватися в мережевому просторі, відбирати потрібні документи з величезного інформаційного загалу. Але читання тексту з комп'ютера має багато незручностей: не видно скільки прочитано і залишилось, не можна перегорнути сторінку, щоб порівняти розділи книги, або прочитати навмання обрані уривки. Не вийде захопити екран з собою в ліжко, або на пляж, їх не можна колекціонувати і розставляти на полицях, як книжки. Тож, незважаючи на розвиток новітніх технологій, книга залишається основним джерелом знань. Без неї неможливий прогрес людського суспільства, не виникли б сучасні інноваційні технології, тому що вони дають нам не тільки інформацію, емоції, поштовх для мислення, а й велику радість, задоволення від самого процесу читання.
З метою формування в учнів індивідуальних поглядів на новітні інформаційні технології та роль книги в сучасному сьогоденні у НВК «Знам’янська ЗОШ I–Ш ст. №2 - ліцей» бібліотекарем Романо
...
Читати далі »