Наш дитячий садок поглиблено працює над проблемами екологічного виховання дітей. Для цього створені прекрасні умови: на території дошкільного закладу розбито чудовий сливово-вишневий сад, ростуть також листяні і хвойні дерева: клени, каштани, берези та високі стрункі ялинки.
Завідуюча закладом Ткаченко Л.І. так полюбляє квіти, що вся територія дитячого закладу уквітчана різними квітами, які починають квітнути з ранньої весни до пізньої осені. Людмилу Іванівну підтримують не тільки діти, які разом з вихователями висаджують квіти весною та збирають насіння восени та і батьки приймають активну участь, приносячи свої рослини до дитсадка.
Та як тісно переплетені між собою екологічне та трудове виховання.
Украй важливою є висловлена К.Ушинським думка, що людське тіло, розум і серце потребують праці, а виховання має бути спрямоване на те, щоб, з одного боку, відкривати дитині можливість знайти для себе корисну діяльність, а з іншого – викликати невтомне бажання працювати.
Залучення дітей до посильної праці, до виконання нескладних трудових завдань може стати основою формування багатьох соціально-моральних якостей: бажання та вміння працювати, бути корисним комусь, вміння долати труднощі й завдяки власним зусиллям досягати бажаних результатів, відчуття задоволення своєю роботою.
Чому від гарбузів радість до нестями?
Бо вирощені власними руками!
Кашу ми з'їмо всю самі.
Ми у рідному садочку,
Наче квіти у віночку.
|