07 квітня 2015 року в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" згідно річного плану роботи було проведено колективний перегляд вчителем-логопедом Федунець Іриною Олександрівною на тему "Робота з попередження дисграфій на етапі диференціації звуків".
За мету було поставлено:
- корекційно-навчальна: вчити дітей диференціювати звуки Ш – С на слух та у вимові. Закріплювати чітку вимову звуків Ш – С в складах, словах та реченнях. Закріпити правильну артикуляцію звуків Ш – С. Вдосконалювати навички звукового аналізу та синтезу. Вправляти дітей в складанні речень із заданими словами. Збагачувати активний словник дітей словами, які містять звуки –Ш- і –С- одночасно. Вправляти їх в утворенні множини іменників та іменників в родовому відмінку множини, у визначенні наголосу в словах, поділу слів на склади. Продовжувати вчити дітей співвідносити звуки і букви, вчити складати слова з заданих букв.
- Корекційно-розвивальна: розвивати фонематичний слух, зорове та слухове сприймання, мовленнєво-слуховий контроль, загальну та дрібну моторику, розвивати мислення, увагу, пам'ять.
- Корекційно-виховна: виховувати організованість, бажання говорити правильно, сприяти позитивному емоційному стану.
Під час колективного перегляду було використано наступне обладнання: картки із зашифрованими звуками - стрілками, що вказують напрям вгору і донизу; предметні картинки на звуки ш – с, м'яч, площинні будиночки, набори букв, набори для звукового аналізу, роздаткові картки "знайди букву", фломастери.
|