02 квітня 2015 року в ДНЗ №8 "Світлячок" було проведено методичне обєднання завідуючих і методистів дошкільних закладів. На ньому розглядалася тема "Методичні аспекти використання інтерактивних форм роботи під час засідань педагогічної ради". Педагогічний колектив ДНЗ на чолі з методистом Кучаєвою В.В. творчо і завзято підійшли до розв'язання даної проблеми і вирішили провести педраду нетрадиційно. Тема трудового виховання дошкільнят завжди цікавила педагогів і була актуальною, тому педагоги на педраді не тільки закріпили свої знання про завдання трудового виховання, види та форми праці, методи ознайомлення з працею дорослих, чинниками, які впливають на зниження інтересу дошкільнят до праці, але й за допомогою інтерактивних методів “Мозкового штурму", "Бліц-турніру", мультимедійної презентації "Роль трудового виховання у формуванні особистості дошкільників". дидактичної вправи "Поміркуй та поєднай", використання народної мудрості, театральної діяльності та інших форм роботи, дійшли висновку, що праця – один з найважливіших методів всебічного розвитку дітей, формування здоров'язбережувальної, предметно-практичної, мовленнєвої, комунікативної, соціально-моральної та художньо-естетичної компетенції. На педраді було використано метод кольорових капелюхів або "Шести капелюхів мислення", розроблений англійським письменником, психологом і фахівцем у галузі творчого мислення Едвардом де Боно. Педрада пройшла у невимушеній атмосфері. Вихователі команди "Бджілок" та "Мурашок" були активними, розкутими, працьовитими, творчими та креативними, тому педрада отримала схвальну оцінку присутніх завідуючих дошкільних закладів та методистів, керівника МО методиста з дошкільного вихованння міськво Скляровської Л.Д.
|