З проблемою часу людина стикається щодня, зриваючи листок календаря, щохвилини, дивлячись на годинник. В часі живе і дитина, тому програмою виховання і навчання в дитячому садку передбачено розвиток у дітей орієнтування в часі. Введення цього розділу обумовлено рядом причин. Дітей знайомлять з навколишнім світом, у якому всі події протікають у часі.
Так, в ДНЗ №3 "Івушка" в старшій логопедичній групі №4 "Чомучки" було проведено заняття з логіко-математичного розвитку на тему "До країни часу". Метою цього заняття було:
- формувати уявлення дітей про годинник;
- продовжувати вчити визначати час за годинником;
- вправляти в лічбі парами в межах 10, в розв'язуванні прикладів;
- закріплювати знання про об'ємні геометричні фігури: кулю, куб, конус, циліндр, та порівнювати їх;
- розвивати логічне мислення, увагу, посидючість;
- виховувати інтерес до точних наук.
|