Статистика
Онлайн всього: 9 Гостей: 9 Користувачів: 0
|
Головна » 2015 » Квітень » 01
1 квітня в ЗШ І-ІІІ ступенів №3 методистом ММК М.Босненко була проведена апробація тестових завдань з історії України в режимі он-лайн. Метою апробації є усунення неточностей у завданнях та оцінка складності тестів.
Майбутні випускники мали змогу перевірити свої сили, навчитися правильно розраховувати час, налаштуватися на проходження ЗНО. Кожен учасник тестування отримав шляхом реєстрації логін та пароль і 30 завдань з варіантами відповідей. На таке тестування відводилося лише 40 хвилин. Одразу ж після проходження тестування учні дізналися оцінку своїх результатів.
|
31 березня в ДНЗ №2 відбулась педагогічна рада "Пріоритетність дошкільної освіти в неперервній ланці освіти згідно програми "Дитина". На даній педраді були підведені підсумки впровадження програми виховання і навчання дітей від 2 до 7 років "Дитина".
Були заслухані доповіді завідувача ДНЗ №2 О.Мазур "Програма "Дитина" - основний чинник педагогічної діяльності", вихователя – методиста С.Чуракової "Принципи, що впливають на зміст програми "Дитина" також була зачитана довідка "Впровадження програми виховання і навчання дітей від 2 до 7 років "Дитина" в навачально – виховний процес ДНЗ №2 "Теремок". Дана довідка висвітлила три аспекти: самостійне опрацювання педагогами програми "Дитина"; практичне використання програми "Дитина" в навчально – виховному процесі у всіх вікових групах ДНЗ №2; втілення завдань програми з розділу "У родинному колі" у роботу з батьками вихованців всіх вікових груп ДНЗ №2. Під час "круглого столу", в якому взяли участь вихователі всіх вікових груп, вчитель – логопед Бондаренко В.І. та музичний керівник Кондратьєва С.М., педагоги мали можливість висловити свою думку про програму "Дитина": за та проти. На педраді педагоги мали можливість ознайомитись з портфоліо вихователів, які атестувались у 2014 – 2015н.р. (Скорик Л.В., Пастухова Л.А., Коваленко О.
...
Читати далі »
|
У 2014-2015 н.р. педагогічний колектив ДНЗ №2 "Теремок" працює по програмі виховання і навчання дітей від 2 до 7 років "Дитина". Навчально-педагогічний процес відбувається планово, системно, комплексно, інтегровано у всіх вікових 12 групах. Ось деякі з них:
- І мол. гр. "Сонечко" - заняття з малювання штампами, вих. Цвіркун В.В.;
- І мол. гр. "Їжачки" - інтегроване заняття "Поїздка до Ромашкова" (довкілля + математика), вих. Степанова І.А., Ожищенко І.В.;
- ІІ мол. гр. "Гномики" - інтегроване заняття "Зимова мандрівка" (ІЗО + природа), вих. Шаповал Н.В., Коханевич А.О.;
- ІІ мол. гр. "Калинка" - комбіноване заняття "Зустріч з весною" (природа + ліплення), вих. Ткаченко Т.В.;
- сер. гр. "Яблучко" - інтегроване заняття "В зимовому лісі" (мовлене вий розвиток + природа), вих. Скорик Л.В., Велика Я.В.;
- сер. гр. "Капітошка" - сюжетне заняття з фізкультури по народній казці "Коза – дереза", вих. Сітанова Н.М., Татаріна С.М.;
- старш. гр. "Бджілка" - комбіноване заняття "Стежинами вогню", вих.. Компанієць А.В.;
- старш. гр. "
...
Читати далі »
|
"Під парканом бачать діти:
Цуценятко ледь живе.
Що робити з ним?
Де діти?
Каже Гриць:
"Хай в нас живе
Зроблю для нього буду
Й доглядати буду"
25 березня 2015 року в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в старшій логопедичній групі №4 "Чомучки" було проведено заняття з аплікації на тему "Будка для цуценяти".
Метою даного заняття було: розвивати увагу дітей, дрібну моторику рук; виховувати чуйність та любов до тварин; закріпити вміння дотримуватись у роботі певної послідовності; продовжувати вчити дітей утворювати квадрати (розрізаючи навпіл по лінії згину прямокутник), трикутник (розрізаючи квадрат по діагоналі).
|
27 березня вихователем Іванченко Оксаною Петрівною було проведено заняття колективного перегляду з рідної природи на тему "На гостини до Весни". Заняття сприяло реалізації завдань, які стоять перед сучасними педагогами – виховання у дошкільників інтересу до навколишньої дійсності, екологічної свідомості.
Діти під час заняття побачили, здивувалися, захопилися, зраділи зустрічі з природою. На занятті були присутні колеги Іванченко О.П., які відзначили актуальність проведеного заняття.
|
|
|
|
| | |