Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Головна » 2015 » Лютий » 13
У ці дні свята мають присмак смутку, але ж душа людини бажає хоч трошки радості і відчуття свята навіть у важкі часи.
Напередодні свята кохання учні НВК висловили свою дитячу любов разом із безмежною вдячністю за самопожертву заради цілісності Батьківщини воїнам зони АТО. У навчальному закладі відбулась акція "Валентинка для героя" і конкурс малюнків "Я люблю Україну". Раніше червоні, сьогодні "валентинки" мають кольори національного прапору та оздоблення у вигляді тризубів, волошок, маків, української вишивки, стрічок.
За сприяння директора міського краєзнавчого музею Тетяни Кулик для учнів 3-А класу (класний керівник Галина Чабан) влаштовано майстер-клас по виготовленню патріотичних оберегів.
Обереги разом з "валентинками" передано для бійців української армії.
|
Бувають у житті ситуації, коли важко контролювати свої емоції, коли бракує слів, коли ком у горлі...
Останнім часом ми почуваємось саме так кожного разу, коли зустрічаємось з хлопцями, які кожної хвилини ризикують життям, захищаючи незалежність і єдність нашої країни у зоні АТО.
Сьогодні, 13 лютого 2015 року, до НВК завітали четверо воїнів, двоє з яких колишні випускники школи №2. Цього разу хлопці прийшли, щоб подякувати учням 2-В класу і їхнім батькам за фінансову підтримку бійців української армії. Малюки звернулись до гостей зі зворушливими словами і побажаннями скорішого повернення додому з перемогою. Молоді чоловіки подарували другокласникам хрестики-обереги. Від імені учнів навчально-виховного комплексу ми вручили воїнам "валентинки" для їхніх бойових товаришів та свіжу випічку зі шкільної їдальні.
Вже сьогодні хлопці вирушили до зони АТО...
Хай береже їх Господь і Божа Матір!
|
13 лютого 2015 року в ДНЗ №4 "Ромашка" проведене методичне об'єднання вихователів дітей раннього дошкільного віку за темою "Етносередовище для формування мовлення наймолодших".
В ході заняття вихователі Ковальчук Ж.А., Рябуха А.Л., музичний керівник Джулай Т.Г. показали цікаві форми роботи з мовленнєвого спілкування, використовуючи усну народну творчість.
Діти отримали ґрунтовні знання щодо побуту наших пращурів і мали змогу бути прилученими до традицій нашого народу.
Вихователь-методист закладу Голованова О.О. виступила з доповіддю під час якої відкрила систему роботи закладу з народознавства та надала присутнім методичні рекомендації щодо роботи з формування рис громадянина у дітей дошкільного віку.
|
13 січня 2015 року в ДНЗ №4 "Ромашка" проведене методичне об'єднання старших медичних сестер дошкільних навчальних закладів.
В ході роботи методичного об'єднання проведений творчій звіт щодо організації роботи у фіто вітальні. Вихователь-методист Голованова О.О., вихователі Доля А.А., Решетиловська Л.В. та музичний керівник Джулай Т.Г. показали практичну діяльність дітей під час відвідування фіто-вітальні та розкрили систему роботи з цього напрямку.
Медична сестра Калініна Ю.В. розкрила питання устаткування, оснащення обладнанням харчоблоку та розкрила питання технології приготування страв з овочів.
|
30 січня 2015 року на базі ДНЗ №4 "Ромашка" відбулося методичне об'єднання школи перспективного педагогічного досвіду за темою "Розвиток пізнавальних процесів дітей старшого дошкільного віку шляхом кейс-технологій".
В ході роботи методичного об'єднання вихователь-методист закладу Голованова О.О. ознайомила присутніх з концепцією кейс-технології, вихователь Шеремет В.А. показала заняття із застосуванням зазначеної технології.
Під час обговорення роботи закладу з даної теми учасники методичного об'єднання висловили думку, що застосування кейс-методу є ефективною інтерактивною формою роботи з дітьми старшого дошкільного віку.
|
З 19.01.2015 по 23.01.2015 в ДНЗ №4 "Ромашка" проведений Тиждень безпеки життєдіяльності та здорового способу життя на тему "Здоровий спосіб життя – це модно!"
В ході Тижня наймолодші діти отримали знання про власне здоров'я та його збереження в ході ігрової діяльності, а старші дошкільники закріпили набуті раніше знання з даної теми та дізналися багато нового під час інтелектуальних змагань, моделювань ситуацій, занять та ігор.
Вихователі закладу під час взаємодії з дітьми показали свою майстерність та стійкі знання з даної теми.
|
11 лютого 2015 року на базі ЗШ І-ІІІ ступенів №3 відбулося методичне об'єднання практичних психологів та соціальних педагогів. На засіданні розглядався один із важливих напрямків роботи працівників психологічної служби – консультування.
Психологічне консультування є особливим видом діяльності соціальних педагогів та психологів, головним завданням якого є надання допомоги учителям, батькам і учням з різноманітних питань, які пов'язані з навчанням та вихованням. Аналізуючи звіти про роботу практичних психологів помітним є той факт, що часто до них звертаються і з особистих питань. Тематика звернень досить різноманітна: дослідження власної особистості, відносини з оточуючим світом, оцінка своїх проблем, стосунки батьків з дітьми та ін.
Отже професійні риси та компетентність консультанта відіграють вирішальну роль у якості наданих послуг.
Про професійні вимоги до консультанта виступила з доповіддю Мухіна А.О., практичний психолог ЗШ І-ІІІ ступенів №7.
Щодо консультування батьків з питань складностей у взаєминах поділилася досвідом роботи Осіпова А.С., соціальний педагог ЗШ І-ІІІ ступенів №3.
Практичний психолог ЗШ І-ІІІ ступенів №4, Чорна Г.А., розкрила питання "Алгоритм консультаційної роботи шкільних психологів".
Додатково було розглянуто питання роботи з дітьми із зони АТО, яка спрямована на облік, відвідування дітей вдома, діагностичне обстеження та надання конс
...
Читати далі »
|
В ЗШ І-ІІІст.№7 йде активна підготовка до завершальної частини чергової атестації педпрацівників. Адміністрація та вчителі відвідують один у одного уроки, позакласні заходи, діляться досвідом. Досить часто у вчителів, які атестуються, бувають на уроках і працівники міськво. Ось і на цьому тижні завітала в школу методист ММК Босненко М.М. Побувала на уроках Бондаренко В.І., вчителя математики, та у Сидоренко В.В. – вчителя фізкультури.
Нестандартно був проведений урок математики в 5-му класі в поєднанні з вивченням біографії Т.Г.Шевченка. У Великого Кобзаря все його коротке життя складається з важливих дат. А допомогли учням запам’ятати їх саме ретельно підібрані вчителем математичні дії і, навіть, звичайні дроби.
Гарне навантаження одержали і дев'ятикласники на уроці фізкультури. Баскетбол – одна з найулюбленіших ігор школи. Тож залюбки працювали на уроці і хлопці і дівчата.
|
15 лютого відзначають скорботний День пам'яті воїнів-афганців. Щороку ми шануємо пам'ять тих, хто поліг на афганській землі, дізнаємось про героїв цієї страшної війни. Молоді люди йшли туди не за орденами і медалями. Вони вірили, що виконують інтернаціональний обов'язок.
В Знам'янській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №4 пройшов виховний захід "Війна в Афганістані", який провели бібліотекар міської бібліотеки №1 Алефірова Світлана Михайлівна та педагог-організатор Осіпова Г.А. Учні 5-6 класів дізналися про героїв-інтернаціоналістів міста Знам'янка, про труднощі військових дій у чужій країні, про тривогу та трагедію сімей воїнів.
Афганська війна назавжди залишиться болем у серці нашого народу. "Немає більшої любові, ніж та, коли положиш душу свою за друзів своїх", – говориться в Євангелії.
Ти – вічний біль, Афганістан, ти – наш неспокій.
І не злічить глибоких ран в борні жорстокій
І не злічить сліз матерів, дружин, дітей –
Не всі вернулися сини із тих ночей...
Афганська війна тривала 10 років. І через неї пройшли майже 700 тисяч чоловік. І серед них – більше 160 тисяч – українці. Звання Героя Радянського Союзу було присвоєно 72 військовослужбовцям, з них – 12 українцям. 15 тис
...
Читати далі »
|
Для учнів 9-11 класів навчально-виховного комплексу 11 лютого 2015 року організовано та проведено практичні заняття з питань надання домедичної допомоги потерпілим у разі виникнення надзвичайної ситуації. Досвідчений лікар-травматолог і хірург Михайло Олексійович Крук розповів старшокласникам про специфіку надання першої допомоги при переломах, вивихах, ранах різних типів, опіках та обмороженнях. Заняття було дуже інформаційно насиченим і цікавим для підлітків.
Під час другої половини занять з учнями працював інспектор ДПРЧ-18 Управління ДСНС України у Кіровоградській області лейтенант служби цивільного захисту Юрій Олексійович Шмалько. Спеціаліст надав підліткам детальну інформацію щодо дій при виникненні надзвичайної ситуації, а також узагальнив правила пожежної та техногенної безпеки. Старшокласники переглянули навчальний фільм зазначеної тематики, який ще раз підтвердив істину: порятунок людини - в її руках.
|
12 лютого 2015 року в навчально-виховному комплексі відбувся позаплановий день цивільного захисту. Працівники НВК разом з дітьми взяли участь у проведенні навчань з цивільного захисту, відпрацювавши необхідні дії у разі виникнення надзвичайної ситуації.
Все відбулось достатньо швидко і злагоджено, але в очах дітей ми, дорослі, читали беззвучне питання: "Невже це може статись насправді?"
Отже, хай все буде добре! Боже, бережи наших дітей і Україну!
|
12 лютого 2015 року в ДНЗ №6 "Сонечко" відбулось методичне об'єднання вихователів груп дошкільного віку ДНЗ м.Знам'янки на тему "Ефективність фізкультури в ДНЗ завдяки системності".
На методичному об'єднанні були присутні: методист міськвно Скляровська Л.Д., керівник – Довгалевська С.А., вихователі дошкільних закладів міста. У рамках методоб'єднання вихователь ДНЗ Акіменко Т.Г. запропонувала увазі колег переглянути заняття з ігрового стретчингу "Подорож гномів" та переконатися в тому що, лише за умови системного проведення занять з ігрового стретчингу з дітьми та дотриманням відповідних норм можна досягти успішних результатів. Найбільша привабливість ігрового стретчингу для дітей полягає у виконанні фізичних вправ на розтягнення під час слухання казки та музичний супровід. Стретчинг є одним із найефективніших методів попередження травм, підтримання рухливості, зняття перевантаження, а також підвищення працездатності. Дошкільнята з цікавістю виконують рухи. Кожна вправа ігрового стретчингу передбачає втіленню дитиною якогось образу, сприяє розвитку її акторських та творчих здібностей, дошкільнята набувають нового рухового досвіду, що дозволяє їм почуватися сильнішими, впевнішими, у них підвищується опорність організму до різних захворювань.
Стретчинг - самоманіполювання тілом у повільному темпі, розкріпачує дітей, робить їх відкритими, життєрадісними.
|
|
|
|