Проблема громадянина патріота давня як світ. Вона постала перед людством тоді, коли виникла перша держава. Тому, і патріотичне виховання завжди було і є найважливішою складовою всієї багатогранної роботи педагогів з дітьми по формуванню особистості. Особливо актуальною ця проблема стала в останні роки.
Днями в ДНЗ №8 "Світлячок" відбулася педрада на тему "З Батьківщиною в серці..." на якій і було розглянуто цю важливу тему. Педрада пройшла у формі круглого столу на який і запросили і батьків вихованців. З доповіддю "Патріотичне виховання дітей дошкільного віку" в контексті розвитку духовного потенціалу дитини виступила завідуюча дитсадка Клименко С.Г.
У доповіді вона зазначила, що патріотичне виховання дошкільнят має вирішувати широке коло завдань. Це не лише виховання любові до рідного дому, дитсадка, сімї, але й виховання шанобливого ставлення до людини-трударя та результатів її праці, рідної землі, захисників Вітчизни, державної символіки, традицій держави, загальнонародних свят. Дошкільний вік як становлення особистості має свої потенційні можливості для формування вищих моральних почуттів, до яких і відноситься патріотичне виховання.
В обговоренні взяли участь як педагоги так і батьки, висловлювали думку, що патріотичне виховання необхідно починати з раннього віку. Ділилися своїми сімейними і педагогічними надбаннями з цього питання. Так, виступаючі, Чмирь О.В., Довженко Н.М., Азімова Л.В., Крамаренко І.Л., Коробкіна Л.В., Котига Н.В., Гуйван Л.В. висловили думку про те, що Батьківщина починається за вікном твого будинку, і захоплення просторами країни, її красою, її природними багатствами почнеться тоді, коли дитину навчать бачити цю красу навколо себе.
Заслухали виступ методиста Кучаєвої В.В. яка поділилася досвідом виховання патріотизму через екскурсії рідним містом. Адже ознайомлення з рідним містом є одним із засобів патріотичного виховання. Зазначила, що кожний момент ознайомлення дітей з рідним містом повинен бути пронизаний вихованням поваги до людини-трудівника, захисників міста, гідного громадянина.
|