Для підвищення професійного рівня педагогів ДНЗ №2 на навчальний 2014-2015 рік заплановано ряд педагогічних годин, по ознайомленню вихователів з розвиваючими технологіями видатних педагогів сучасності.
27 листопада 2014 року в ДНЗ №2 з педагогами закладу було проведено педагогічну годину по темі "Розвиваючі ігри В'ячеслава Воскобовича". Обговорювалась проблема творчого підходу у роботі з дошкільнятами на прикладі розвиваючих ігор В'ячеслава Воскобовича, основними принципами яких виступають швидкість та гнучкість думки, оригінальність, допитливість, сміливість.
Завідувач Мазур О. наголосила, що сьогодні людині для активної участі в житті суспільства, проявлення себе як особистості, необхідно постійно проявляти творчу активність, знаходити і розвивати свої індивідуальні здібності, безперервно вчитися та самовдосконалюватися. Тому в навчанні дошкільнят в ДНЗ №2 на перше місце ставиться завдання розвитку дитини. Кредо нашого закладу "Кожна дитина розвивається по – своєму".
Вихователь-методист Чуракова С.С. зауважила, що розвиток духовно багатої, загальнокультурної, соціально адаптованої, творчої особистості дитини починається з розвитку її творчих здібностей або креативності. Цікаві ігри та розробки В.Воскобовича дають можливість вихователю творчо мислити, не притримуватися стандартизації, а кожного разу придумувати нову казку, занурюватись в чудернацький світ фантазії. Вихователі були ознайомлені з такими іграми як "Математичний планшет", "Геоконт", "Квадрат Воскобовича", "Кораблик "Плюх-плюх", гра-шнурівка "Ромашка". Вихователям було продемонстровано, як самостійно можна виготовити дані ігри, адже В'ячеслав Воскобович ці ігри придумав і сам виготовив спочатку для своїх дітей, а вже потім вони увійшли в світову дидактику. Було ознайомлено педагогів із методичною цінністю кожної з цих ігор.
Наостанок було підсумовано, що розвиваючі ігри В. Воскобовича – це забезпечення творчого потенціалу, багатофункціональність, казкове обрамлення, образність та універсальність ігор, широкий віковий діапазон учасників ігор, розвиток у дошкільнят несхожості, гнучкості суджень, а також можливість даних ігор в домашніх умовах, в колі сімї, в групах дитячого закладу, в індивідуальній та груповій практиці.
|