26 вересня 2014 року на базі ЗШ І-ІІІ ступенів №3 відбувся навчальний семінар практичних психологів з питань діагностики учнів з психофізичними вадами розвитку. Основним завданням семінару було ознайомити учасників з комплексним підходом, який передбачає всебічне обстеження і оцінку особливостей розвитку інтелектуальної діяльності, поведінки, рівня оволодіння навичками молодших школярів. Практичні психологи ознайомилися з діагностичними матеріалами та критеріями оцінки завдань, які дають можливість визначити рівень здатності дитини абстрагувати і узагальнювати, виявляти основне, класифікувати предмети за різними ознаками, рівень шкільних досягнень та навичок соціальної поведінки.
Також відбулося обговорення методичних рекомендацій щодо розробки та підготовки програм розвитку для дітей з особливими освітніми потребами, в яких чітко окреслена діяльність працівників психологічної служби та їх роль у командній взаємодії усіх учасників навчально-виховного процесу щодо надання допомоги дітям з особливими освітніми потребами.
|