14 травня 2014 року у Знам'янський ЗШ І-ІІІ ст. №3 відбулося засідання педагогічної ради на тему "Формування нового педагогічного мислення, розвиток творчого потенціалу вчителя", яку підготувала заступник директора з НВР Кравцова О.О.
Форма проведення: педагогічний ринг.
Мета: глибина осмислення суті ідеї, виявити рівень компетентності вчителів; формувати нове педагогічне мислення, розвивати творчий потенціал педколективу.
Даний захід пройшов під девізом: "Творчою людиною можна народитися, творчості можна навчитися".
У ході педагогічної ради відбулося 3 раунди:
- Творчий портрет учителя (знайомство з творчими лабораторіями Грабовської С.О., вчителя російської мови та світової літератури, "Заслуженого вчителя України" та Попової Л.М., вчителя образотворчого мистецтва та трудового навчання, вчителя-методиста).
- Творчий процес педагога.
- Розігрування конкретних педагогічних ситуацій (КПС).
Відповідаючи на запитання ІІ раунду, відбулося обговорення думок по колу, що дало змогу відпрацювати єдину точку зору, що була оголошена в кінці раунду.
Членами ініціативної групи Горб Л.В., Кіпою О.О., Поліщук Н.М., Хом'яченко Т.М., Морозовою Н. Л. була підготовлена наочність (таблиці, діаграми, фото, відео), яка вдало відповідала інтерактивній формі роботи.
На завершення засідання педагогічної ради було прийнято рішення, а Кравцова О.О., підсумовуючи роботу, зазначила, що наше життя стрімко змінюється, а разом із ним і вимоги до освіти.
Отже, творчість — неодмінна умова педагогічного процесу, об'єктивна професійна необхідність у діяльності вчителя.
|