В ході зустрічей обговорювалися чинники, які сприяють позитивним тенденціям у розвитку дітей з особливими освітніми потребами: особистість педагога, витримка, готовність до постійної цілеспрямованої роботи з дитиною, ефективна взаємодія педагогів та батьків, правильна організація навчального процесу.
Завідуюча міською психолого-медико-педагогічною консультацією Н.Білоконь розповіла про нові вимоги до організації індивідуального навчання, про методи корекційної роботи з дітьми, які потребують корекції психо-фізичного розвитку.
Особистісно-орієнтований підхід вчителя забезпечить таким дітям можливість розвиватися, оволодівати шкільними знаннями, підготуватися до умов реального життя та підвищити свою самооцінку.
В обговоренні проблем індивідуального навчання взяли участь всі присутні вчителі.